Didier Stoessel, CEO-ul companiei CME, care deține PRO TV: "Performanța VOYO a depășit așteptările noastre"
Didier Stoessel, CEO-ul Central Media Enterprise pentru Republica Cehă, România, Slovacia și Slovenia, a vorbit, într-un interviu acordat CEETV, despre noua strategie a companiei, care se bazează pe doi piloni: conținut și VOD (video la cerere).
"Investim puternic într-o strategie de conţinut, care prezintă formate internaţionale şi locale, de ficţiune şi non-ficţiune şi competiţii sportive de cel mai înalt nivel. Serviciile VOD nu sunt încă ceva mainstream, veniturile fiind încă sub media europeană, dar vedem acest segment ca unul cu un potenţial mare de creştere. Performanţa Voyo a depăşit aşteptările noastre şi este bine poziţionată pentru a deveni serviciul SVOD local numărul 1 pe pieţele noastre", a spus Stoessel.
Acesta a precizat că este de așteptat ca Voyo să înregistreze o creștere importantă în următoarea perioadă:
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
"În ultimele 12 luni, am observat că jucătorii de pe pieţele locale pot concura şi pot co-exista destul de bine cu marii jucători internaţionali. Pe măsură ce vor creşte abonaţii la aplicaţiile VOD, atunci vom vedea o creştere semnificativă pentru Voyo. În Republica Cehă şi Slovacia, rezultatele în zona de digital, după 12 luni de la achiziţie, sunt peste aşteptările noastre. Cheia este că vom putea să oferim continuu conţinut local şi live premium, pe baza preferinţelor şi obiceiurilor consumatorilor noştri".
Didier Stoessel a vorbit și despre modul în care pandemia de COVID-19 a afectat operațiunile CME în 2020:
"A fost un an greu pentru aproape fiecare industrie, inclusiv a noastră. Am urmat măsuri stricte de COVID atât pe platou, cât și la birou. Din punct de vedere financiar, 2020 s-a încheiat similar cu 2019. Personal, mă mândresc cu serviciile incredibile oferite de echipele noastre de divertisment și de știri în ultimele 18 luni".
Didier Stoessel a precizat că în plină pandemie CME a continuat, în mod agresiv, "investițiile în conținut și VOD".