Au plătit mii de euro pe vacanțe. Cu câteva zile înainte, au aflat că nu mai merg nicăieri
Au plătit bilete de vacanță pentru destinații inexistente. În această situație se află zeci de persoane din Drobeta Turnu Severin, care au fost păcălite de o angajată a unei agenții de turism.
Femeia le-a făcut oferte - în numele companiei - pentru care clienții au dat și câteva mii de euro. Dar au realizat că totul este o înșelătorie.
Când a aflat de cele întâmplate, patronul a mers la poliție și a reclamat-o pe suspectă.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Agenţia de turism cu sediul în Târgu Jiu are un punct de lucru şi la Drobeta Turnu Severin. În ultimele zile mai mulţi clienţi s-au alarmat când au descoperit că nu pot pleca în vacanţele pentru care au plătit şi mii de euro. Ei au aflat chiar de la patron că au fost păcăliţi de o angajată a companiei.
Daniel Guță: "Se pare că vindea pachete scumpe, pachete turistice scumpe în numele agenţiei, emiţând facturi şi chitanţe false şi nevarsand aceste sume în contabilitatea agenţiei. Părea foarte credibilă pentru clienţi, chiar exagera, punea ștampila, semnătură pe fiecare pagină, ca să fie cât mai credibilă."
Clientă agenţie: "Vorbeam cu dumnealui pe Facebook, pe Whatsapp, adică lucrurile erau transparente.”
Reporter: “De asta aveaţi încredere?”
Clientă agenţie: “Da.”
Reporter: “Şi totuşi angajată a reuşit să păcălească destul de mulţi oameni.”
Clientă agenţie: “Probabil şi cu acordul dumnealor sau din neinformare, cu acordul clienţilor, da."
Client agenţie: "Anul trecut am fost în Bulgaria împreună cu copii, nu au fost niciodată probleme, sper să se rezolve cât mai repede şi persoana vinovată, respectiva salariata, să răspundă pentru ce a făcut şi să se recupereze şi prejudiciul."
Patronul agenţiei a mers la poliţie şi le-a recomandat şi celor păcăliţi să depună plângere.
Daniel Guță: "Care au avut legătura cu agenţia, să vină la punctul de lucru de acolo, să găsim o soluţie pentru acei păgubiţi."
Miruna Prejbeanu purtător de cuvânt IPJ Gorj: "Desfăşoară cercetări în cadrul unui dosar penal pentru infracţiunile de delapidare şi înşelăciune, ca urmare a plângerii depuse de administratorul unei agenţii de turism."
Odată declanşate cercetările, angajată agenţiei de turism nu a mai fost de găsit. Contactată pentru a-şi exprima punctul de vedere, femeia nu a răspuns la telefon.