Guns N'Roses poate falimenta o faimoasa bautura
Pariul pierdut de producatorul bauturii racoritoare Dr Pepper, legat de lansarea noului album Guns N' Roses, ar putea costa compania in jur de 165 milioane, daca toti americanii s-ar hotari sa profite de oferta facuta de brandul de racoritoare.
Chinese Democracy este primul album lansat de Guns N'Roses dupa The Spaghetti Incident, din 1993, si a fost programat initial pentru lansare pentru luna martie a acestui an. Productia albumului a durat aproximativ 17 ani, din cauza divergentelor artistice si personale din cadrul trupei.
Acestea au fost motivele care i-au facut pe reprezentantii companiei Dr Pepper din Statele Unite sa se simta suficient de increzatori incat sa anunte ca vor oferi gratis cate o bautura "tuturor oamenilor din America", daca albumul va fi lansat pe parcursul anului 2008. Contrar scenariilor sceptice, recent, trupa Guns N'Roses a anuntat ca albumul Chinese Democracy va fi lansat in acest an, pe 23 noiembrie, ceea ce implica si ca Dr Pepper va trebui sa-si onoreze promisiunea oficiala.
"Nu credeam ca aceasta zi va veni, dar acum ca s-a intamplat, nu mai putem spune decat noi dam Dr Pepper-ul", a spus Tony Jacobs, vicepresedinte al departamentului de marketing al companiei. Pentru a-si onora pariul, Dr Pepper va lansa un sistem de vouchere online, valabile doar 24 de ore, incepand din noaptea de 23 noiembrie.
Se estimeaza ca, daca fiecare dintre cei 300 de milioane de americani si-ar revendica voucherul pentru o bautura, pariul pierdut ar putea costa compania Dr Pepper in jur de 165 de milioane de dolari, dar, cum este foarte putin probabil ca atatea persoane sa-si exercite dreptul la oferta, pariul pus ar putea fi o metoda de marketing relativ ieftina de a asocia Dr Pepper cu un brand celebru precum Guns N'Roses.
Ceea ce este mai putin cunoscut despre campanie este ca Dr Pepper si Guns N'Roses au aceeasi agentie de PR, Ketchum.
Sursa: Utalkmarketing.com
Etichete: faliment, pariuri, Guns N'Roses,
Dată publicare:
24-10-2008 00:00