DADBOD, noua tipologie masculina care face furori pe internet. In categorie au fost inclusi si actori celebri
Nu are un corp pregatit pentru plaja, mananca prea mult si nu a fost la sala recent, insa "dadbod" este noua tipologie de barbat preferata de internauti, sustine jurnalistul britanic Chris Mandle.
Termenul este unul inventat pe retelele sociale, iar entuziasmul a crescut rapid in ceea ce priveste aspectul acestui barbat fara muschi, imperfect, care arata ca un tata de varsta mijlocie. Acest tip de barbat este placut de toata lumea pentru ca arata uman, natural si atractiv, se arata in articolul publicat de The Telegraph.
In categoria "dadbod" au fost inclusi actorii Will Smith, Chris Pratt si chiar Leonardo DiCaprio, care in ultima vreme si-a schimbat radical infatisarea, avand par lung, barba stufoasa si cateva kilograme in plus.
Alegeri 2024
09:50
Nicușor Dan, după vot: Am votat și acum cum votez de 35 de ani pentru democrație și pentru o direcție Occidentală a României
09:32
Ilie Bolojan, după vot: "Am votat pentru un preşedinte responsabil, pentru o Românie modernă şi europeană"
09:09
Marcel Ciolacu: „Am votat pentru o Românie cu o voce puternică în lume, al cărei președinte să muncească pentru țară”
09:05
LIVE TEXT | Alegeri prezidențiale 2024 - prezența la vot în timp real. Ce grupe de vârstă au votat la primele ore
"Dadbod" is the new hot bod - http://t.co/3H3Grhreaw pic.twitter.com/NPJtLz2VZA
— Four Pins (@Four_Pins) April 30, 2015
Chris Mandle constata faptul ca noua preferinta a internetului confirma faptul ca, spre deosebire de femei, barbatii nu sunt stigmatizati pentru varsta lor si nu se pune atata presiune pe felul in care arata. "Asta e extraordinar in ceea ce-i priveste pe dadbods. Se bucura de viata, iar asta este atractiv si aspirational. Nu este nimic gresit in a manca multe chipsuri sau doua pranzuri. Ei au alte prioritati in viata", concluzioneaza jurnalistul.
In praise of the #dadbod - the internet's new favourite male stereotype http://t.co/xcsg4PbG7V pic.twitter.com/bSZwzAEkcS
— Telegraph Men (@TelegraphMen) May 1, 2015