Adriela Morar si iubitul ei au mers pe urmele lui Gaudi, la Barcelona!

Adriela Morar, Piticu

Adriela Morar, actrita care o interpreteaza pe Doina in comedia romantica ’’Ingerasii” difuzata de luni pana vineri, de la 19.30, ACASA, a petrecut cateva zile de relaxare in Barcelona.

Impreuna cu iubitul ei, Piticu de la trupa Simplu, Adriela a vizitat toate locurile care poarta amprenta celebrului Gaudi:Primul obiectiv a fost Sagrada Familia, unde si eu si Ionut am ramas profund impresionati. Pentru mine a fost prima intalnire cu Barcelona, iar operele lui Gaudi m-au lasat fara cuvinte. M-am indragostit de oras si mi-am promis ca o sa revin. Am mers apoi in parcul Guell, am vazut casa Batlo si, cu fiecare obiectiv vizitat, admiratia mea pentru Gaudi a crescut. Ca sa vedem intregul oras ne-am inchiriat 2 biciclete si ne-am plimbat prin toate cartierele Barcelonei” spune Adriela.

Vizita in orasul lui Gaudi a reprezentat pentru Adriela si o intalnire emotionanta cu parintii: “Mama si tata sunt plecati in Spania de ceva timp si eu am vrut sa le fac o surpriza. Asa ca le-am zis ca le-am trimis un pachet printr-o prietena cu care se vor intalni intr-un anume loc. Odata ajunsa la statuia lui Columb din portul Vell i-am vazut, impacientati, cum se intrebau prin semne cum arata prietena mea. Cand am ajuns langa ei si m-au vazut am inceput sa plangem toti. Ne-am facut poze, ne-am plimbat, m-am bucurat sa ii am aproape”, isi aminteste emotionata interpreta Doinei din ’’Ingerasii”.

Adriela Morar si iubitul ei Ionut au avut parte de o vacanta romantica in Barcelona: “A fost un concediu placut, romantic, in doi. Ne-am plimbat, am luat masa in port. A fost foarte frumos pentru ca am fost impreuna”, marturiseste Adriela.

Adriela Morar poate fi urmarita, de luni pana vineri, de la 19.30, ACASA, in comedia romantica ’’Ingerasii” al carei final este programat pentru 24 iulie.

Citește și
Palma de Mallorca
Palma de Mallorca, plaje superbe, viata de noapte!
Momentul în care judecătoarea Ancuţa Popoviciu îl strigă pe Sebastian, ucis la 2 Mai de Vlad Pascu: „A decedat o victimă? Vă rog să nu vorbiți” | AUDIO

Articol recomandat de sport.ro
„Drăgușin a luat-o pe un drum greșit!” Genoa a povestit TOT: suma reală a mutării și oferta „mult mai mare” refuzată
Citește și...
Diana Dumitrescu, vacanta in Singapore si Kuala Lumpur

Diana Dumitrescu a petrecut o vacanta de vis in Singapore si Kuala Lumpur, de unde s-a intors cu multe experiente inedite.

Palma de Mallorca, plaje superbe, viata de noapte!

Am ajuns sa discutam si despre insula Mallorca, una dintre cele cinci Insule Baleare. Celelalte sunt Ibiza, Menorca, Formentera si Dragonera.

Malaezia, un vis exotic

Malaezia este o tara exotica care atrage anual turistii de pretutindeni. Romanii nu au ramas indiferenti la farmecele acestei tari exotice, cu toate ca nu s-au imbulzit sa se mute acolo, ajungand la un numar de 50 de rezidenti.

Recomandări
Vine nota de plată. Boloș se plânge, în șoaptă, că nu sunt bani pentru majorările de salarii și de pensii aprobate de Guvern

„(...) se impune identificarea fondurilor necesare pentru plata drepturilor salariale majorate”. Asta este una dintre concluziile unui mini-raport prezentat de șeful Finanțelor, Marcel Boloș, în ședința de Guvern de joi, 25 aprilie.

Ion Iliescu, pus oficial sub acuzare în dosarul Mineriadei. Este inculpat pentru săvârșirea de infracțiuni contra umanității

Parchetul General a anunţat oficial, vineri, punerea sub acuzare a fostului preşedinte Ion Iliescu pentru săvârşirea de infracţiuni contra umanităţii, în dosarul Mineriadei din iunie 1990.

Sorina Pintea, condamnată la 3 ani și 6 luni de închisoare cu executare pentru luare de mită. Decizia nu este definitivă

Sorina Pintea, fostul ministru social-democrat al Sănătății, a fost condamnată, vineri, la 3 ani și 6 luni de închisoare cu executare pentru luare de mită în formă continuată. Decizia instanței nu este definitivă.