Actorii din "Ingerasii" au fost in gasca in Grecia!

Actorii din

Actorii din comedia romantica ’’Ingerasii’’, Adela Popescu, Dana Rogoz, Alina Grigore, cu sotul ei Bogdan Albulescu, Ioana Scarlatescu si Dana Dembinski au avut impreuna o vacanta de vis in insula Kefalonia din Grecia.

Unul dintre motivele pentru care vacanta in Grecia a fost una perfecta a fost gasca de prieteni, in total 18, care s-au cazat la trei vile de pe insula: ’’Aveam senzatia, cand ma trezeam dimineata, ca marea este in curtea mea. De asta imi este cel mai dor acum. In plus, a fost prima vacanta, dupa cele din copilarie, in care am mers impreuna cu fratii mei. A fost perfect. Stateam pana dimineata la piscina, jucam mima, sah, table, am facut chiar baie noaptea in mare cu totii”, marturiseste Adela Popescu, protagonista serialelor ’’Ingerasii” si ’’Aniela”.

Dana Rogoz, interpreta lui Ingrid din ’’Ingerasii” si prezentatoarea emisiunii “De suflet” de la Pro Tv International, a fost si ea cucerita de frumusetea insulei grecesti: “Este un loc unde imi doresc sa mai revin. Nu am vazut niciodata o apa atat de cristalina... Kefalonia este o insula cu orasele cochete, porturi cu multe golfulete, la care ajungi doar cu vaporasul. Am facut si un tur cu masina, am mers intr-un oras, Assos, amplasat pe o fisie ingusta de pamint care intra in mare, sunt doar cate daoua case iar in stanga si dreapta este mare. Este un loc de vis”, spune Dana.

Pentru Alina Grigore si Bogdan Albulescu concediul la tarmul Marii Ionice a fost unul romantic: “A fost cea mai relaxanta vacanta si a fost exact asa cum ne-am dorit-o”, povesteste Alina.

Bune prietene, Adela, Dana si Alina, au profitat de fiecare clipa de vacanta pentru a se distra si pentru a face cumparaturi. “M-am amuzat pentru ca Adela si Alina s-au ferit de soare iar eu m-am bronzat foarte mult. La un moment dat, chiar mi-au spus ca o sa plec cu tot soarele acasa”, spune zambind Dana Rogoz. O completeaza Adela: ’’M-am inteles excelent cu fetele, am facut si cumparaturi. Desi nu erau foarte multe magazine ne placea sa cotrobaim printre suveniruri si am cumparat multe cadouri pentru cei de acasa. In vacanta m-am simtit ca in tabara, inconjurata de prieteni. Am fost un grup mare si unit si ne-am distrat ca niste adolescenti’’.

Citește și
Venetia
Atentie, se scufunda Venetia!
Momentul în care judecătoarea Ancuţa Popoviciu îl strigă pe Sebastian, ucis la 2 Mai de Vlad Pascu: „A decedat o victimă? Vă rog să nu vorbiți” | AUDIO

Amabilitatea localnicilor si preparatele din peste au reusit sa le cucereasca definitv pe fete. “Am mancat foarte mult peste, de toate felurile, excelent gatit”, spune Dana Rogoz. ’’Iar eu am mancat cel mai bun peste din viata mea, se numeste red snapper si este absolut delicios”, adauga Adela.

De o vacanta de vis s-a bucurat si Dana Dembinski Medeleanu, interpreta Violetei din ’’Ingerasii”. Actrita a fost insotita de unul dintre fii si de sotul ei. ”Nimic nu se compara cu un concediu intre prieteni. Mi-a placut foarte mult pe insula si am fost extrem de impresionata de Templul lui Apollo din Delhi. Am incercat sa imi imaginez stilul de viata de acum mii de ani din locurile acelea, este absolut fascinant”, povesteste interpreta Eufrosinei Vulturesco din “Aniela”, primul serial romanesc de epoca ce va fi difuzat, din toamna, la AcasaTv.

Daca Dana si iubitul ei, Radu, au fost intr-o excursie la Meteora, Alina si Bogdan Albulescu nu au ratat Acropolele. ’’La Meteora aveam impresia ca sunt in Romania, atat de multi romani erau. Multi ne salutau ca si cum ne stiam de o viata”, spune prezentatoarea emisiunii ’’De suflet’ difuzata de Pro Tv International.

“Acropolele arata exact ca in cartea de istorie. Nu poti sa nu simti emotie cand le urci treptele. Iar Atena este cel mai cosmopolit oras pe care l-am vizitat pana acum”, spune Bogdan Albulescu.

Articol recomandat de sport.ro
„Drăgușin a luat-o pe un drum greșit!” Genoa a povestit TOT: suma reală a mutării și oferta „mult mai mare” refuzată
Citește și...
Nicoleta Luciu si-a incarcat bateriile in Croatia!

Nicoleta Luciu s-a intors din vacanta de vis petrecuta alaturi de iubitul Zsolt Csergo si copilul lor in Croatia, unde si-a incarcat bateriile si s-a pregatit pentru rolul din “Aniela”.

Atentie, se scufunda Venetia!

Cati nu ne-am dori o vacanta de vis, la Venetia, printre palate si plimbari cu gondola?

Drumet prin Londra!

Utilizatorul www.stirileprotv.ro, Cezar Comorasu, ne-a trimis un nou articol cu sfaturi de calatorie. De data aceasta, ne vorbesde despre Londra. Informatiile si imaginile ii apartin.

Recomandări
Ion Iliescu, pus oficial sub acuzare în dosarul Mineriadei. Este inculpat pentru săvârșirea de infracțiuni contra umanității

Parchetul General a anunţat oficial, vineri, punerea sub acuzare a fostului preşedinte Ion Iliescu pentru săvârşirea de infracţiuni contra umanităţii, în dosarul Mineriadei din iunie 1990.

Reuniune a aliaților Ucrainei în format „Ramstein”. Occidentul sare în ajutorul Kievului după un deficit de ajutor militar

SUA vor găzdui vineri o reuniune virtuală a donatorilor de ajutor internaţional pentru Ucraina, aşa-numitul Grup de contact în format Ramstein, după ce Congresul american a aprobat un pachet de ajutor de 61 de miliarde de dolari pentru Kiev.

Sorina Pintea, condamnată la 3 ani și 6 luni de închisoare cu executare pentru luare de mită. Decizia nu este definitivă

Sorina Pintea, fostul ministru social-democrat al Sănătății, a fost condamnată, vineri, la 3 ani și 6 luni de închisoare cu executare pentru luare de mită în formă continuată. Decizia instanței nu este definitivă.