Vânzările de cizme western au crescut cu 20% într-o săptămână, după lansarea albumului „Cowboy Carter” de către Beyoncé
Vânzările acestor produse de referinţă pentru moda country au crescut cu peste 20% la o săptămână după lansarea albumului „Cowboy Carter” al superstarului muzicii, transmite CNBC.
Acest lucru poate fi o veste bună pentru companiile care produc încălţămintea emblematică, precum şi pentru alte articole care se potrivesc esteticii Vestului Sălbatic.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
„Cowboy Carter”, care a apărut la sfârşitul lunii trecute, a marcat incursiunea cântăreţei în genul country.
Chiar înainte de lansarea albumului complet, Circana a raportat creşteri notabile ale vânzărilor de pentru acest stil de încălţăminte, după lansarea single-urilor ”Texas Hold’Em” şi ”16 Carriages”.
Cel mai recent proiect al câştigătoarei de 32 de ori a premiilor Grammy se adaugă la o atmosferă de sprijin cultural pentru stilurile inspirate de diligenţă.
Louis Vuitton a dezvăluit o linie western în timpul Săptămânii Modei de la Paris, la începutul acestui an, prezentând de la pălării de cowboy la cravate bolo.
Acest aspect a atras atenţia şi în cadrul turneului Eras, în curs de desfăşurare, deoarece unii participanţi aleg să adopte stilul zilelor pre-pop ale lui Taylor Swift ca cântăreaţă country.
Retailerii şi adepţii din industrie au luat deja notă de tendinţă. Albumul de top al lui Beyoncé poate oferi o creştere a vânzărilor şi poate ajuta la atragerea femeilor la Boot Barn, a spus analistul Williams Sam Poser.