Folosirea produselor de îngrijire de către copii. Ce spun producătorii despre trendul în creștere printre adolescenți
În timp ce în social media tot mai mulți adolescenți postează clipuri video în care vorbesc despre rutina lor de îngrijire a pielii și de produsele pe care le folosesc, producătorii unor creme celebre atrag atenția asupra acestui trend.
Pe rețelele sociale vedem tineri care își prezintă ritualurile elaborate de îngrijire a tenului, unii dintre ei mergând până la a avea o rutină în nouă pași.
De aceea, producătorii unor mărci mari de creme pentru îngrijirea tenului, avertizează copiii să nu cumpere tot ce văd pe internet.
Gigantul de îngrijire a pielii Kiehl's a postat în martie o nouă campanie care include fotografii cu copii, spunând: „Copilăria trece repede. Nu vă lăsați copiii să o irosească cu o rutină de îngrijire a pielii în 10 pași”.
De asemenea, postarea a inclus și o descriere care spune: „Lucruri la care copiii nu ar trebui să se gândească: impozite, rate ipotecare și o rutină de îngrijire a pielii în 10 pași”.
Brandul The Ordinary, deținut de Estee Lauder, a făcut o postare publică spunând: „Adolescenți, nu aveți nevoie de zece pași pentru a avea grijă de tenul vostru”.
Pentru mulți dintre adolescenți o rutină de îngrijire a pielii a fost o sursă de creativitate și de distracție. Cu toate acestea, o mamă, Abbie Chowansky, a declarat pentru „Good Morning America" că identificarea produselor potrivite pentru fiica sa poate fi copleșitoare.