Broccoli ne apara de cancerul de stomac

60283239

Consumul zilnic de broccoli poate sa ofere o protectie eficienta impotriva cancerului stomacal, potrivit unui studiu recent al cercetatorilor americani.

O substanta din broccoli, sulforafan, poate activa un numar de gene antioxidante si enzime din celulele sistemului imunitar.

Aceeasi substanta stimuleaza producerea in intestine a unor enzime care asigura protectie impotriva substantelor inflamatoare care provoaca distrugerea lantului ADN.

Cantitatea zilnica de broccoli recomandata de cercetatorii de la Scoala de Medicina a Universitatii John Hopkins este de 70 de grame.

 Afla mai multe alimente pentru sanatate pe www.csid.ro

 

Articol recomandat de sport.ro
Fosta iubită a lui Gabi Torje trece printr-o nouă despărțire
Fosta iubită a lui Gabi Torje trece printr-o nouă despărțire
Citește și...
Tinerii din România încep să se angajeze de la 16 ani tot mai des. Ce îi motivează să înceapă munca

Tot mai mulți adolescenți români de 16-17 ani aleg să-și câștige singuri banii de buzunar. Tinerii își doresc independență financiară și experiență profesională încă din liceu. Iar astfel, devin și mai responsabili.

Un sfert dintre părinții români își bat copiii cel puțin o dată pe săptămână. Regula de 10 secunde care poate schimba totul

Deși dăunătoare, violența rămâne o metodă de disciplinare des folosită în familiile din România - arată un studiu recent.

Mai mulți maramureșeni au încasat 1,3 milioane de lei de la stat, cu acte false pentru indemnizații de maternitate

Trei persoane din Maramureș au fost reținute pentru înșelăciune și fals în declarații într-un dosar de fraudă cu indemnizații de maternitate și creștere a copilului. Prejudiciul ar ajunge la 1,3 milioane de lei, potrivit anchetatorilor.

Recomandări
Încă o noapte albă pentru românii din Belfast. „Acum atacă în spatele casei o persoană mascată. Stăm cu draperiile trase”

A fost încă o noapte albă pentru românii stabiliți în Belfast. Cu draperiile trase și luminile stinse, ai noștri au rămas în case, de teamă să nu devină următoarele ținte ale atacurilor care au zguduit orașul în ultimele zile.

Republica Moldova și Ucraina încep de luni negocierile de aderare la Uniunea Europeană. Anunțul, făcut de președintele CE

Toate statele membre ale Uniunii Europene au fost de acord cu deschiderea primului cluster de negocieri de aderare cu Ucraina şi Republica Moldova, a anunţat vineri seară preşedintele Consiliului European, Antonio Costa, transmit Reuters şi AFP.

Furtuni de o violență extremă au lovit România. Șoferii au fugit din mașini când au început să cadă bucăți mari de gheață

Inundații puternice, drumuri blocate și pagube de proporții. Sunt urmările vijeliilor însoțite de grindină din ultimele 24 de ore. Culturile agricole de pe mii de hectare de teren au fost distruse.