„McDonald's-ul” din Rusia anunță că a rezolvat problema penuriei de cartofi. „Gustos și atât” își redeschide restaurantele
Oleg Paroev, CEO al companiei „Gustos și atât”, a salutat pozitiv activitatea în primele 100 de zile, dar a ascuns detalii importante despre vânzări, venituri, produse noi și piețe de import.
De la deschidere, pe 12 iunie, restaurantele au vândut peste 1,2 milioane de burgeri, a spus Paroev reporterilor, bucurându-se ocazional de zile de vânzări mai mari decât McDonald's.
McDonald's a părăsit Rusia după o reacție occidentală împotriva campaniei militare a Moscovei din Ucraina, care a inclus un val de sancțiuni economice și a vândut toate restaurantele pe care le deținea unui licențiat local, Alexander Govor, în mai.
Rezultatele lanțului de restaurante au depășit așteptările companiei de la redeschidere, dar provocările au fost, de asemenea, „mult mai complicate” decât se preconizase inițial, a spus Paroev.
Problemele cu proviziile de cartofi au lăsat multe dintre restaurantele lanțului fără cartofi prăjiți în această vară.
„Am suferit două-trei luni”, a spus Paroev. El a mai adăugat că aprovizionarea cu cartofi a fost acum rezolvată, refuzând să spună care țări trimit acum cartofi în Rusia.
Oglindind o tendință mai largă în rândul companiilor ruse care doresc să se ferească de impactul sancțiunilor asupra Ucrainei, „Gustos și atât” intenționează să înlocuiască importurile de ingrediente critice cu produse locale, a spus Paroev.
Din 16 septembrie, „Gustos și atât” servește cola la robinet, oferind acum Dobry Cola, după ce Coca-Cola și-a limitat operațiunile în Rusia.
Cu 820 de locații deschise, în prezent, în Rusia și milioane de ruble cheltuite pentru rebranding, Paroev a mai spus că este în discuții cu fostul francizat rămas pentru a se alătura mărcii Vkusno&tochka.