(P) Stand Up - LOreal Paris susține lupta împotriva hărțuirii stradale

(P) Stand Up - LOreal Paris susține lupta împotriva hărțuirii stradale

L’Oréal Paris își continuă misiunea de a lupta împotriva hărțuirii stradale lansând cea de-a doua ediție a campaniei Stand-Up. 80% dintre femei au experimentat o formă de hărțuire în spațiile publice.

În 2022, L’Oréal Paris a lansat în România programul Stand Up împotriva hărțuirii stradale, o inițiativă cu o implicare socială de amploare și cu un obiectiv major de creștere a gradului de conștientizare și educare privind hărțuirea în spațiile publice.

 De la lansarea la nivel local a programului în luna noiembrie, și până în luna iulie a acestui an, 5300 de persoane au reușit să parcurgă acest training, facilitat de către Centrul FILIA, în școli și universități, iar 7800 de persoane au beneficiat de training în format online, prin intermediul platformei Stand Up.

 La nivel internațional, programul a fost inițiat în 8 martie 2020, alături de Right To Be, un ONG cu expertiză importantă în lupta împotriva diverselor tipuri de hărțuire, beneficiind, în același timp, de suportul ambasadoarei de brand, Eva Longoria.

 Stand Up are la bază un studiu social global, realizat în parteneriat cu Ipsos, care a investigat fenomenul hărțuirii stradale la scară largă, în diferite culturi, și care a dezvăluit cifre alarmante: 80% dintre femeile intervievate au experimentat hărțuirea în spații publice, iar dintre acestea, 1 din 5 femei erau minore. Mai mult, studiul a arătat ca principalul motiv pentru care oamenii nu intervin atunci când asistă la un act de hărțuire este acela ca nu știu ce au de făcut - 86% dintre martori susțin că nu au știut cum să reacționezeîn asemenea situații.

Citește și
p
(P) Cum reducem risipa alimentară - Parteneriat PENNY cu Bonapp pentru un consum responsabil

 Rezultatele studiului au confirmat nevoia urgentă de a răspunde și de a combate hărțuirea stradală, prin oferirea unor instrumente adecvate. Astfel, împreună cu Right to Be, L’Oréal Paris introduce un program de training, fondat pe metodologia celor 5D (Distrage, Deleagă, Documentează, Direcționează, După Hărțuire), ce include 5 instrumente simple și eficiente care ajută oamenii să acționeze în siguranță atunci când sunt martori sau victime ale hărțuirii stradale.

 “Continuăm şi în acest an misiunea L’Oréal Paris de a conştientiza importanţa opririi fenomenului de harţuire stradală în Romania sub orice formă s-ar manifesta acesta. Prin participarea la trainingul online, disponibil pe Standup-romania.com, cât și prin recomandarea lui către cei apropiaţi, oricine se poate alătura campaniei. În cele 15 minute de training poţi afla cum să faci faţă unei situaţii de hărţuire stradală atât din postura de victimă, cât şi din postura de martor. Este simplu, util, şi usor de pus în practică, fără a te expune la o situație de risc.  Însă, Stand-UP este mai mult decât un training – este misiunea pe termen lung a brandului L’Oréal Paris de a sprijini femeile din România, deoarece fiecare dintre noi merită să se simtă în siguranţă, să meargă pe stradă fără teamă, și să fie încrezatoare şi puternică în fiecare zi din viața ei.’’ declară Daniela Crăciun-Mercaş, Business Unit Manager Make-up L’Oréal .

 În România, Stand Up împotriva hărțuirii stradale se bucură de sprijinul Centrului FILIA, ONG dedicat advocacy-ului pentru drepturile femeilor și egalitatea de gen. O componentă importantă a programului Stand Up o reprezintă organizarea training-urilor în liceele și universitățile din București și din țară, prin intermediul cărora peste 5.000 de tineri, cu vârsta de peste 16 ani, au învățat cum să acționeze în siguranță pentru a combate hărțuirea stradală.

Chiar dacă este un comportament ce poate fi sancționat prin lege, hărțuirea stradală este încă departe de a fi văzută, la nivelul societății, ca o formă de violență de gen, iar în absența recunoașterii ei drept fenomen, prea multe fete si femei trăiesc cu vină și rușine. Credem că există o imensă nevoie de informare, astfel încât persoanele care trec prin hărțuire stradală sau care sunt martore să poată lua atitudine. Este momentul să schimbăm mentalitatea generală, iar colaborarea cu L’Oréalși Right To Be reprezintă o oportunitate extraordinară pentru a face pași în direcția bună., afirmă Adela Alexandru, Expertă egalitate de gen, Centrul FILIA.

 Până în prezent, peste 1.900.000 de persoane din 41 de țări au fost pregătite prin programul Stand Up, iar 97% dintre ele pot identifica mai ușor hărțuirea în spațiile publice și se simt mai pregătite să intervină, în urma participării la acest training. La nivel local, L’Oréal Paris își propune o creștere de 33% a ratei de parcurgere a trainingului pentru restul anului 2023, cu un target cumulat de 16000 de persoane care să fi parcurs trainingul, atât cu sprijinul Centrului FILIA, cât și prin intermediul platformei de training online.

 Mai multe informații: Standup-romania.com

Articol recomandat de sport.ro
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum reducem risipa alimentară - Parteneriat PENNY cu Bonapp pentru un consum responsabil
(P) Cum reducem risipa alimentară - Parteneriat PENNY cu Bonapp pentru un consum responsabil

Într-o perioadă reducerea risipei alimentare sunt priorități globale, PENNY România face pași importanți în lupta împotriva acestei probleme, prin parteneriate strategice care vizează economisirea resurselor și încurajarea unui consum responsabil.

(P) Navighează online în siguranță. Accesează gratuit lecții rapide în aplicația Play Everyday, dezvoltată de Fundația Orange
(P) Navighează online în siguranță. Accesează gratuit lecții rapide în aplicația Play Everyday, dezvoltată de Fundația Orange

Ai acces la internet, ai un telefon smart sau o tabletă și ți-ai dori să le folosești mai mult pentru lucruri utile, ca să rezolvi treburi administrative sau ca să comunici mai ușor cu cei dragi, dar fără să te expui pericolelor din online?!

(P) De la dor la grijă: Alături de cei dragi, indiferent de distanță, cu asigurările Allianz-Țiriac
(P) De la dor la grijă: Alături de cei dragi, indiferent de distanță, cu asigurările Allianz-Țiriac

În ultimele săptămâni, în marile orașe din Europa, o serie de mesaje au atras atenția românilor plecați de acasă.

Recomandări
Ciolacu rămâne premier, suspans în desemnarea prezidențiabilului. UDMR preia cele mai grele ministere, de care PSD și PNL fug
Ciolacu rămâne premier, suspans în desemnarea prezidențiabilului. UDMR preia cele mai grele ministere, de care PSD și PNL fug

Discuțiile aprinse din jurul coaliției de guvernare sunt aproape de sfârșit. Liderii pro-europeni au fost duminică la consultări cu președintele Klaus Iohannis, care a amânat să anunțe propunerea de premier.  

Mall-urile și piețele, invadate de români cu febra Crăciunului: ”Am încheiat astăzi. 1.000 de lei, cam așa”. ”Trăim bine!”
Mall-urile și piețele, invadate de români cu febra Crăciunului: ”Am încheiat astăzi. 1.000 de lei, cam așa”. ”Trăim bine!”

“Doar iau ceva repede din magazin și gata”. Asta și-au spus încrezători majoritatea românilor, în ultimul weekend dinaintea Crăciunului. Apoi s-au trezit la capătul numeroaselor cozi, formate de alți optimiști ca ei.  

Lista finală a miniștrilor PSD, PNL și UDMR. Surprizele care apar pentru prima dată într-un guvern
Lista finală a miniștrilor PSD, PNL și UDMR. Surprizele care apar pentru prima dată într-un guvern

Partidele pro-europene care negociază pentru formarea Guvernului au ajuns, duminică seară, la un acord, atât asupra împărţirii ministerelor, cât şi asupra celor care vor prelua portofoliile.