"Trenurile Soarelui 2016", dotate cu prize, vagon bar si Wi-Fi. Cat ne va costa un drum pana la mare si care va fi durata

Trenurile Soarelui, CFR

Programul estival de transport Trenurile Soarelui 2016 intra in vigoare joi iar timp de trei luni, pana la 13 septembrie, turistii vor putea calatori spre litoral cu cele peste 40 de trenuri care vor asigura legaturi din toata tara.

Destinatiile trenurilor vor fi statiunile de la Marea Neagra si Delta Dunarii, informeaza CFR Calatori.

"Pentru noi, sezonul estival este o oportunitate. Incercam sa raspundem nevoii de mobilitate a cat mai multor oameni si dorintelor acestora de a calatori la standarde de calitate din ce in ce mai bune. Prin programul estival Trenurile Soarelui conectam toate zonele tarii cu destinatiile turistice de vara si speram sa le aducem romanilor vacanta cat mai aproape", a declarat Iosif Szentes, director general CFR Calatori, potrivit Agerpres

CFR Calatori a pregatit un program special de trenuri, care vor fi introduse treptat in circulatie, pentru ca toate regiunile tarii sa poata fi conectate cu destinatiile de vacanta cele mai cautate in perioada verii.

Pentru turistii din Brasov legatura cu destinatia Constanta si retur va fi asigurata cu trei trenuri directe, iar pentru cei din Sighetu Marmatiei legatura cu litoralul se va realiza direct prin grupa de vagoane de la trenul Satu Mare- Mangalia.

Citește și
Accident trecere tren
Solutia CFR pentru a stopa tragediile de pe caile ferate din Romania. 79 de oameni au murit loviti de tren in ultimii 5 ani
Momentul în care judecătoarea Ancuţa Popoviciu îl strigă pe Sebastian, ucis la 2 Mai de Vlad Pascu: „A decedat o victimă? Vă rog să nu vorbiți” | AUDIO

Pentru a facilita accesul turistilor catre Delta Dunarii, un tren direct InterRegio va circula suplimentar pe ruta Bucuresti Nord - Tulcea Oras si retur.

Pretul intreg pentru o calatorie Bucuresti - Constanta, fara reduceri, este de 33,40 lei la tren Regio si de 60 lei la tren IR. Un bilet dus-intors are 10% reducere din tariful de transport si costa la clasa a 2-a 60,90 lei la tren Regio si 108,80 lei la tren IR, iar la cumpararea cu o anticipatie de peste 21 de zile reducerea este de 25% din tariful de transport si biletul la clasa a 2-a costa 46 lei la tren IR si 26,05 lei la tren Regio. Pentru o calatorie elev/student la Trenul Tineretului, Bucuresti - Constanta (tarifat ca tren Regio), biletul este de 18,65 lei.

Trenurile Litoral care circula fara opriri intermediare, intre Bucuresti Nord si Constanta, ajung la destinatie in aproximativ doua ore. Durata calatoriei cu celelalte trenuri InterRegio, pe aceeasi ruta, este in medie de aproximativ 2 ore si 20 minute.

Toate trenurile InterRegio sunt dotate cu instalatii de climatizare si prize, iar Trenurile Litoral, de viteza sporita (IR 1983, IR 1582, IR 1587 si IR 1588) Bucuresti - Constanta si retur, au in compunere si vagon bar. De asemenea, de la Bucuresti Nord la Constanta si retur, trenurile IR 1585 si IR 1586 dispun de Wi-Fi gratuit.

Societatea de Transport Feroviar de Calatori CFR Calatori S.A. este operatorul national feroviar de pasageri care efectueaza transportul public de calatori pe calea ferata.
 

Articol recomandat de sport.ro
„Drăgușin a luat-o pe un drum greșit!” Genoa a povestit TOT: suma reală a mutării și oferta „mult mai mare” refuzată
„Drăgușin a luat-o pe un drum greșit!” Genoa a povestit TOT: suma reală a mutării și oferta „mult mai mare” refuzată
Citește și...
Calatorii care aterizeaza pe Otopeni ar putea ajunge GRATUIT cu trenul in Bucuresti. Exista, insa, o mare problema
Calatorii care aterizeaza pe Otopeni ar putea ajunge GRATUIT cu trenul in Bucuresti. Exista, insa, o mare problema

Cei care vor ateriza pe Aeroportul Otopeni ar putea ajunge gratuit cu trenul la Bucuresti. Este vorba despre un proiect al celor din Ministerul Transporturilor, care ar vrea sa introduca pretul acestei calatorii in costul biletului de avion.

Solutia CFR pentru a stopa tragediile de pe caile ferate din Romania. 79 de oameni au murit loviti de tren in ultimii 5 ani
Solutia CFR pentru a stopa tragediile de pe caile ferate din Romania. 79 de oameni au murit loviti de tren in ultimii 5 ani

Situatie extrem de grava pe caile ferate din Romania. Tara noastra este intr-un top sangeros. Suntem pe locul patru in Europa dupa numarul de persoane care au murit pe calea ferata, 79 de oameni in 5 ani.

25 de arestari intr-o singura zi, in cazul furtului de carburant de la CFR
25 de arestari intr-o singura zi, in cazul furtului de carburant de la CFR

25 de persoane au fost retinute pentru 24 de ore, dupa perchezitiile care au avut loc joi la Regionala CFR Calatori, din Timisoara. Vineri cu totii vor ajunge in fata instantei, cu propunere de arestare preventiva.

Recomandări
Vine nota de plată. Boloș se plânge, în șoaptă, că nu sunt bani pentru majorările de salarii și de pensii aprobate de Guvern
Vine nota de plată. Boloș se plânge, în șoaptă, că nu sunt bani pentru majorările de salarii și de pensii aprobate de Guvern

„(...) se impune identificarea fondurilor necesare pentru plata drepturilor salariale majorate”. Asta este una dintre concluziile unui mini-raport prezentat de șeful Finanțelor, Marcel Boloș, în ședința de Guvern de joi, 25 aprilie. 

Ion Iliescu, pus oficial sub acuzare în dosarul Mineriadei. Este inculpat pentru săvârșirea de infracțiuni contra umanității
Ion Iliescu, pus oficial sub acuzare în dosarul Mineriadei. Este inculpat pentru săvârșirea de infracțiuni contra umanității

Parchetul General a anunţat oficial, vineri, punerea sub acuzare a fostului preşedinte Ion Iliescu pentru săvârşirea de infracţiuni contra umanităţii, în dosarul Mineriadei din iunie 1990.

Sorina Pintea, condamnată la 3 ani și 6 luni de închisoare cu executare pentru luare de mită. Decizia nu este definitivă
Sorina Pintea, condamnată la 3 ani și 6 luni de închisoare cu executare pentru luare de mită. Decizia nu este definitivă

Sorina Pintea, fostul ministru social-democrat al Sănătății, a fost condamnată, vineri, la 3 ani și 6 luni de închisoare cu executare pentru luare de mită în formă continuată. Decizia instanței nu este definitivă.