"Cea mai moderna gara din tara", renovata cu 315 MIL. lei, e un santier fara aviz ISU. Prin ce chinuri trec zilnic calatorii

Ultimul update: Duminica 28 Februarie 2016 07:00
Data publicarii: Joi 25 Februarie 2016 18:43
Categorie: Actualitate

Romanii nu reusesc si pace sa duca ceva la bun sfarsit. Dovada ca cea mai moderna gara din tara, cea din Arad, nu este complet functionala, nici la doua luni de la inaugurare.
 

In plus, nu are avizul ISU de functionare. Modernizarea a costat peste 300 de milioane de lei, dar noua pasarela este inaccesibila. Oamenii trebuie sa ocoleasca sute de metri si sa-si care rapid bagajele, ca sa prinda trenul. Iar CFR raspunde simplu ca lucrarile nu sunt terminate.

In luna decembrie a anului trecut era inaugurata "cea mai moderna gara din tara": cu scari rulante, tabele de afisaj moderne si peroane impecabile.

Doua luni mai tarziu, in acelasi loc, oamenii traverseaza pe barne de lemn si ocolesc noua pasarela la care nu au acces. Totul arata ca un santier. E drept, unul de 315 milioane de lei.

Alerta cu bomba in Gara Constanta. Cine este cel care a sunat la 112 pentru a da alarma

Calatoare: "E pacat ca au investit atatia bani si nu functioneaza. Ce afacere e asta?"

Calator: "Te trimite pana in capatul trenului ca sa ajungi la linia 6, dar e cea mai moderna gara. Da, da, ca in Germania."

Calator: "Trebuie sa mergi cinci sute de metri inainte si cinci sute inapoi."

Calatoare: "Am venit de la capatul scarilor pana aici. Era mult mai comod daca functionau scarile. Asta-i Romania, nu mai putem zice nimic!"

Noua gara nu are, nici la doua luni de la inaugurare, avizul ISU pentru siguranta in caz de incendiu.

Capitan George Plesca, ISU Arad: "In momentul depunerii solicitarii de autorizare si a documentatiei necesare, in maxim de 30 de zile se va elibera autorizatia de securitate la incendiu."

Ministrul Transporturilor le cere calatorilor sa aiba rabdare si spune ca astfel sunt urmate toate procedurile.

Dan Marian Costescu, ministrul Transporturilor: "Gara nu e inchisa, asta trebuie sa spunem, sunt numai anumite zone restrictionate publicului. Totul e sa nu ne grabim, sa urmam toti pasii, ca sa nu mai punem vietile oamenilor in pericol."

Cei de la CFR sustin ca au depus cererea de obtinere a avizului ISU, si ca lucrarile sunt gata "in proportie de 99,5%". Nu au fost montate inca posturile de racordare electrica, lucru care va fi remendiat pana in luna aprilie.

 

Incident in gara din Timisoara. O femeie care curata vagoanele s-a dezechilibrat si a fost tarata de locomotiva cativa metri

Incident in gara din Timisoara. O femeie care curata vagoanele s-a dezechilibrat si a fost tarata de locomotiva cativa metri

accident

Accident devastator pe DN72: o persoană a murit și alte trei sunt în stare gravă

Trupul neînsufleţit al actriței Stela Popescu va rămâne la Teatrul „Constantin Tănase” până duminică

Andreea Marin, despre ultima apariție a Stelei Popescu: ”Nu suntem doctori”

Carne expirată de 3 ani descoperită la un magazin din Capitală. Marfa, depozitată în spații insalubre

Soluția comercianților pentru a vinde în continuare citrice tratate cu pesticid periculos

Kovesi, interviu pentru Euronews: ”Atacuri de necrezut” încearcă să deraieze campania anticorupţie. AUDIO

Liviu Dragnea

Dragnea află săptămâna viitoare dacă scapă de sechestrul pe avere

Papa Francisc, membru de onoare al Academiei Române

Două minore din Sighișoara dispărute de 3 zile. Cu cine s-ar fi împrietenit, recent, pe Facebook

Oana Pellea, despre ultima apariție a Stelei Popescu: ”Nimeni din sală nu a înţeles că începuse să moară în faţa lor”

Filmul ultimelor zile din viaţa Stelei Popescu. Cum şi când a murit de fapt actrița

Românca sechestrată și violată în Italia, sub supravegherea medicilor. Copiii, internați într-un centru specializat