"Cea mai moderna gara din tara", renovata cu 315 MIL. lei, e un santier fara aviz ISU. Prin ce chinuri trec zilnic calatorii
Romanii nu reusesc si pace sa duca ceva la bun sfarsit. Dovada ca cea mai moderna gara din tara, cea din Arad, nu este complet functionala, nici la doua luni de la inaugurare.
In plus, nu are avizul ISU de functionare. Modernizarea a costat peste 300 de milioane de lei, dar noua pasarela este inaccesibila. Oamenii trebuie sa ocoleasca sute de metri si sa-si care rapid bagajele, ca sa prinda trenul. Iar CFR raspunde simplu ca lucrarile nu sunt terminate.
In luna decembrie a anului trecut era inaugurata "cea mai moderna gara din tara": cu scari rulante, tabele de afisaj moderne si peroane impecabile.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Doua luni mai tarziu, in acelasi loc, oamenii traverseaza pe barne de lemn si ocolesc noua pasarela la care nu au acces. Totul arata ca un santier. E drept, unul de 315 milioane de lei.
Calatoare: "E pacat ca au investit atatia bani si nu functioneaza. Ce afacere e asta?"
Calator: "Te trimite pana in capatul trenului ca sa ajungi la linia 6, dar e cea mai moderna gara. Da, da, ca in Germania."
Calator: "Trebuie sa mergi cinci sute de metri inainte si cinci sute inapoi."
Calatoare: "Am venit de la capatul scarilor pana aici. Era mult mai comod daca functionau scarile. Asta-i Romania, nu mai putem zice nimic!"
Noua gara nu are, nici la doua luni de la inaugurare, avizul ISU pentru siguranta in caz de incendiu.
Capitan George Plesca, ISU Arad: "In momentul depunerii solicitarii de autorizare si a documentatiei necesare, in maxim de 30 de zile se va elibera autorizatia de securitate la incendiu."
Ministrul Transporturilor le cere calatorilor sa aiba rabdare si spune ca astfel sunt urmate toate procedurile.
Dan Marian Costescu, ministrul Transporturilor: "Gara nu e inchisa, asta trebuie sa spunem, sunt numai anumite zone restrictionate publicului. Totul e sa nu ne grabim, sa urmam toti pasii, ca sa nu mai punem vietile oamenilor in pericol."
Cei de la CFR sustin ca au depus cererea de obtinere a avizului ISU, si ca lucrarile sunt gata "in proportie de 99,5%". Nu au fost montate inca posturile de racordare electrica, lucru care va fi remendiat pana in luna aprilie.