Cum poti sa-ti recuperezi banii de vacanta daca ai fost inselat de agentia de turism. Dovezile pe care trebuie sa le aduci


Ultimul update: Duminica 30 August 2015 07:24
Data publicarii: Joi 27 August 2015 22:56
Categorie: Stiri Turism
despagubiri vacanta

Faceti fotografii cand mergeti in vacanta! Dar nu cu obiectivele turistice, ci cu camera de hotel. Asa ne recomanda consilierii de la Centrul European al Consumatorului.

Daca ati fost intr-o vacanta care nu a semanat cu oferta prezentata de agentie aveti dreptul sa va primiti banii inapoi. Ca sa aveti dovezi, inainte sa va intoarceti fotografiati tot ce va nemultumeste.

Familia Pascu din Brasov a vrut sa viziteze coasta Amalfi, din Sorento, Italia, dar a ajuns la un hotel cu acelasi nume din... Napoli.

Mariana Pascu: “Am platit 1936 de euro pentru 7 nopti in Sorento si am fost cazati la un hotel unde pentru 7 nopti se plateau 500 de euro. Era normal sa reactionam. Noi n-am platit sa stam in Napoli, noi am vrut sa vedem Coasta Amalfi. Ne-am facut vacanta pe cont propriu si am facut presiuni cu amenintari cu ANPC.”

Daca ati fost intr-o situatie asemanatoare, puteti apela si la Centrul European al Consumatorului.

Mihai Titiki, consilier juridic: “Daca au facut rezervarea prin intermediul unei agentii de turism din afara Romanei, atunci se pot adresa la noi si noi vom incerca sa recuperam restul de bani. Cel mai important pas pe care trebuie sa-l faca este sa faca fotografii.”

Ca o masura de protectie, cautati pe internet locul unde veti fi cazati si cititi cu atentie parerile turistilor care au fost deja acolo.
Numai in aceasta vara ANPC a inregistrat peste 1000 de plangeri. 900 dintre ele au venit din partea celor care si-au petrecut vacanta pe litoralul romanesc, iar restul de 100 au venit din partea turistilor care au calatorit in strainatate. Cei mai multi s-au plans de conditiile de cazare, de faptul ca au fost dusi la un alt hotel, mai ieftin decat cel specificat in oferta, sau ca excursia s-a anulat si nimeni nu le-a dat banii inapoi.

In cazul in care serviciile nu corespund cu oferta aveti tot dreptul sa cereti o alta camera de hotel, sa schimbati destinatia, ori sa primiti banii inapoi. Insa nu uitati sa faceti o plangere catre reprezentantii hotelului si agentiei. Daca problema nu se rezolva, depuneti reclamatie la Protectia Consumatorului.

Sursa: Pro TV

VIDEO PROTVPLUS.RO