Unul din 3 romani isi repara singur masina. Ce marci auto isi satisfac clientii in service
Romanii prefera in proportie de 45% service-urile auto de marca, pentru 28% primeaza pretul oferit de unitatile independente, iar 27% isi repara singuri masina, conform unui studiu.
Romanii care apeleaza la un service de marca apreciaza amabilitatea personalului, respectarea termenului promis si calitatea lucrarii efectuate. In schimb, cei care merg la un service independent sunt mai multumiti de pretul lucrarii, arata autorii studiului, intr-un comunicat.
Cele mai frecvente probleme auto intalnite in ultimul an au fost cele mecanice, in proportie de 30%, si cu uzura altor componente (25%). Totodata, 35% dintre respondenti sustin ca nu au avut probleme cu autoturismul personal in ultimele 12 luni.
In topul preferintelor romanilor privind nivelul de satisfactie fata de service se afla marca Nissan, cu cel mai mare numar de respondenti foarte multumiti, respectiv 49,7%, urmata de Skoda - 48,6% si Chevrolet - 48,4%.
Conform analizei furnizate de AutoIndex privind evolutia preturilor inregistrate la inceputul acestui an pentru marcile aflate in topul satisfactiei fata de service, Chevrolet a inregistrat o scadere de 11,34%, Skoda de 8,63% si KIA de 5,62%.
Marcile care au inregistrat cele mai mari cresteri de pret sunt Audi (9,81%) si BMW (5,43%).
"Analiza pietei serviciilor auto din Romania" este al treilea raport anual dezvoltat de Auto.ro in parteneriat cu compania de cercetare de piata Daedalus Millward Brown.
Studiul a fost realizat in perioada mai-octombrie 2011, pe un esantion reprezentativ de 26.525 respondenti cu varsta de peste 18 ani.
Sursa: Mediafax
Etichete: masini, soferi, service auto, marci auto,
Dată publicare:
28-02-2012 22:21