Una dintre cele mai faimoase companii din lume își lasă angajații să lucreze de acasă pentru totdeauna
Pentru că pot şi pentru că ajută compania să facă economii, angajaţii Twitter care îşi pot desfăşura activitatea de acasă vor fi lăsaţi să lucreze astfel pe termen nelimitat.
Dacă unele companii de tehnologie, precum Google şi Facebook, au decis să-şi lase angajaţii să lucreze de acasă până la sfârşitul anului, Twitter este hotărât să ducă această tendinţă chiar mai departe, transmite News.ro.
Alegeri 2024
17:25
Elena Lasconi: Sunt sigură că nici voi nu vă doriţi un preşedinte care ameninţă că va scoate România din UE şi din NATO
16:31
Crin Antonescu: „Prezenţa lui Călin Georgescu în fotoliul de la Cotroceni aruncă România cu ani în urmă”
14:01
Victor Ponta își ține fanii în suspans: ”Nu o să votez cu doamna Lasconi. Cu cine votez, dacă votez, o să vă spun duminică”
13:16
CTP, despre judecătorii Curții Constituționale: ”CîCîRî este Dumnezeul lui C. Georgescu pe pământ”
Astfel, angajaţii Twitter vor putea continua să lucreze de acasă şi după încheierea pandemiei. Este vorba, bineînţeles, de acei angajaţi ale căror îndatoriri pot fi realizate de la distanţă, nu şi de cei a căror prezenţă fizică este necesară pentru diverse sarcini, precum întreţinerea serverelor.
„Să deschidem birourile va fi decizia noastră. Când și dacă se vor întoarce angajații noștri, va fi decizia lor. Ultimele luni au dovedit că putem face asta. Deci, dacă angajații noștri se află într-un rol și o situație care le permite să lucreze de acasă și vor să continue acest lucru pentru totdeauna, vom face acest lucru. În caz contrar, birourile noastre vor fi primitoare, cu unele precauții suplimentare, atunci când considerăm că este în siguranță să ne întoarce”, a declarat purtătorul de cuvânt.
Mai mult, Twitter va creşte şi indemnizaţia pe care o acordă angajaţilor care lucrează de acasă - şi consumă resurse pentru a-şi îndeplini sarcinile de serviciu - la 1.000 de dolari.
Lucrul de acasă al angajaţilor scuteşte Twitter de cheltuielile cu spaţiile de birouri, facilităţile acordate angajaţilor, eventualele relocări şi cheltuieli de transport. Cel mai probabil, compania va face economii semnificative în urma acestei decizii.
Rămâne de văzut câte alte companii de online, după exemplul dat de Twitter şi lecţiile învăţate forţat din cauza pandemiei, vor merge pe această direcţie şi vor înţelege avantajele forţei de muncă ce nu trebuie în mod obligatoriu să lucreze de la birou.