Paradox tipic romanesc: drumurile proaste aduc profit companiilor aeriene
Din ce in ce mai multi oameni prefera sa plateasca un bilet de avion pe rutele interne, chiar daca dau bani seriosi, in vremuri complicate. Dar macar stiu ca nu isi vor pierde chiar toata ziua pe drum,si nici nu vor ajunge nervosi la destinatie.
Numai in luna mai, 12.000 de oameni au zburat pe ruta Bucuresti-Timisoara. Alte destinatii solicitate au fost Cluj, Oradea si Iasi.
Ca sa faca fata valului de pasageri, compania Tarom a inlocuit aeronavele mici de 48 de locuri, cu unele ceva mai mari. Acum incap in avion in medie cam 100 de oameni.
Alegeri 2024
22:26
Ilie Bolojan admite că a discutat cu Elena Lasconi şi cu Mircea Geoană, dar spune că nu le-a cerut celor doi să se retragă
19:17
Ce se întâmplă dacă o persoană încearcă să voteze de două ori și este identificată de sistemul de alertă
19:09
Negocieri între partidele „de dreapta”. Surse: PNL ar încerca să-l convingă pe Mircea Geoană să se retragă din cursă
15:52
AEP anunță că, în premieră, vom avea posibilitatea să vedem rezultatul alegerilor „în timp real”
In cazul unei curse Bucuresti - Iasi numai biletul dus costa, atentie, 150 de euro. Adica este la fel de scump ca un drum Bucuresti - Chisinau sau unul Bucuresti - Lisabona. In cazul in care v-ati trezit in ceasul al 12-lea, poate sa fie si mai rau.
Nici companiile private nu se dau la o parte. De la jumatatea lunii iunie, compania Blue Air va opera intre Suceava si Cluj, plus intre Bucuresti - Arad. In schimb, cei de la Carpat Air s-au miscat ceva mai repede si au deja 9 curse interne.