Iluziile la kilogram. Cum ajung sa se ingrase romanii care, de fapt, vor sa slabeasca, ACUM, la "Romania, te iubesc"
ROMANIA, TE IUBESC! Cu peste 500 de sali de sport si mii de antrenori personali, in Romania castiga tot mai mult teren industria sanatatii si miscarii.
ACUM, la "Romania, te iubesc!", va prezentam o ancheta speciala dedicata fenomenului modelarii corporale.
E laudabil ca tot mai multi romani se intereseaza de sport si sanatate, dar, ca orice trend, are si excese si un marketing agresiv, in care omul neinformat devine victima perfecta.
Andreea incearca de mai multi ani sa slabeasca, la fel face si in 2016. Povesteste ca a urmat toate curele si retetele posibile. Insa, de fiecare data, a slabit si s-a ingrasat dublu la loc. Dezamagita de lipsa rezultatelor, a vrut sa creada in mirajul industriei ajutatoare.
Exista aparatura care va poate arata cat si cum sa va antrenati ca sa atacati excesul de grasime din corp, in loc sa consumati proteinele din muschi. La "Romania, te iubesc!", veti descoperi amanunte si rezultate despre care se vorbeste mai putin in salile de sport, acolo unde omul e indemnat sa se antreneze in ritm alert si sa transpire mult.
Valeriu Tomescu, cercetator fiziologia miscarii: "Problema pe zona asta, revine antrenorilor personali, care, in salile de fitness, eu nu am vazut inca sa determine praguri de efort si sa foloseasca ritmul cardiac ca si reper. Si atunci poti sa dirijezi o slabire si o modelare tintit si individualizat. Altfel, e dupa ureche, lumea vrea sa se simta bine, daca luam un ciclu saptamanal de antrenament, cu antrenamente de zumba, cu antrenamente de cum s-or numi ele, majoritatea sunt in zona cardio, ridicat, si, ca atare, ne aflam in consum de carbohidrati. Ceea ce pentru targetul de modelare si slabire categoric nu e bine!"
Cercetarea in stiinta fitnessului, care se aplica de doua decenii in tarile moderne, la noi e inca in faza de pionierat si, in cel mai fericit caz, doar sportivii profesionisti au acces la ea. In salile de sport de la noi apar frustrarile, dezorientarea si in lupta cu kilogramele, romanul apeleaza la mirajul pastilelor si pulberilor minune.
Povestea Mihaelei si a altor tineri care vor sa slabeasca, indiferent de riscuri si pericole, o veti putea vedea la Pro TV, acum. Tot atunci vorbim si despre arzatoarele de grasimi si produsele de crestere a masei musculare. O alta industrie care va ia ochii, pentru ca e impachetata frumos.
Tatiana Onisei, sef laborator IBA: "Asta in cazul in care se doreste a se obtine un profit semnificativ din vanzare si a se profita de credulitatea sau naivitatea consumatorului. De fapt, acest mod de promovare induce in eroare consumatorul!"
Vlad Coste, importator suplimente: "Nu exista niciun supliment care sa te ajute sa arati intr-un anumit fel."
In drumul de la sedentarism la miscare, omul modern e incurajat sa "arda" etape. O uriasa fabrica de vise, impachetate frumos, ne spune ca trebuie sa transpiram mult si intens si sa consumam multe produse miraculoase, ca sa slabim repede si sanatos.
Ioana Cacovean, farmacista: "Marketing. Marketing si atunci lumea nu mai stie ce e real, ce-i periculos, ce nu-i periculos."
Ancheta pe larg, despre iluziile la kilogram si despre industria din domeniul fitnessului si a modelarii corporale, duminica, la "Romania, te iubesc".
Sursa: Pro TV
Etichete: sport, Romania te iubesc, sanatate, marketing, fitness,
Dată publicare:
05-03-2016 17:50