Made in China! Lady Di, intr-o reclama la lenjerie intima
La 31 august 1997, Lady Di isi pierdea viata intr-un cumplit accident rutier petrecut la Paris. O lume intreaga era socata. La 13 ani de la moartea sa, cea supranumita Printesa sufletelor, a devenit subiectul unei reclame controversate.
Chinezii s-au gandit ca n-ar fi rau sa o "comemoreze" pe Lady Di intr-un mod cu totul special, asa ca au transformat-o in personajul principal intr-o reclama la lenjerie intima.
Bizara promotie are si un mesaj cel putin la fel de ciudat: “Simte romantismul roialitatii britanice”, iar compania pentru care a fost create se numeste Jealousy, adica gelozie.
In timp ce in Marea Britanie momentul aniversar a fost marcat prin 30 de buchete de flori, depuse in fata Palatului Kensington, pe aeroporul Shenzhen, din sudul Chinei, se petrecea o scena contrastanta. Afisul cu reclama la lenjerie intima, rula in vazul tuturor, pe un panou publicitar.
Modelul care a pozat in ipostaza Dianei apare intr-un costum deux pieces, cantand la violoncel in vreme ce-si coboara privirea lasciva catre un copil ce-i tine partitura.
Jurnalistii britanici au taxat imediat initiativa chinezilor, comentand ca ceea ce au facut nu este altceva decat o exploatare continua a popularitatii si rafinamentului pe care Printesa Diana le-a avut.
Pe de alta parte, insa, pana acum, Casa Regala britanica nu a facut niciun comentariu pe marginea acestui subiect.