YouTube a investit o suma estimata la 50 milioane de dolari in platforma Vevo
Site-ul de partajare de fisiere video YouTube, detinut de grupul Google, a anuntat ca a facut o investitie in Vevo, o platforma online care difuzeaza muzica si continut video, care este estimata la 50 de milioane de dolari, informeaza variety.com.
Vevo este principalul furnizor de continut al YouTube. Parteneriatul celor doua companii dateaza din anul 2009 si s-a incheiat in decembrie 2012, insa a fost reinnoit temporar in timp ce reprezentantii YouTube si Vevo au negociat o prelungire a acestuia.
Compania Vevo are sediul central in New York, actionarul majoritar al acesteia fiind Sony Music Entertainment si Universal Music Group, in timp ce actionarul minoritar este Abu Dhabi Media.
Un reprezentant al companiei Google a declarat: "Am facut o investitie in Vevo. Suntem incantati de perspectivele lor si de faptul ca putem oferi utilizatorilor YouTube cea mai buna experienta muzicala posibila".
Pe de alta parte, oficialii Vevo au confirmat investitia facuta de YouTube, dar au refuzat sa ofere alte informatii.
Conform Billboard, YouTube detine aproximativ 7% din platforma Vevo, in care a investit o suma cuprinsa intre 40 si 50 de milioane de dolari.
Vevo ofera videoclipuri muzicale pe propriul sau site, insa are si canale pe YouTube, in care sunt prezentate clipuri ale unor artisti foarte cunoscuti, intre care se numara Rihanna, Adele si Lil Wayne.
Vevo a fost cel mai important partener al YouTube in Statele Unite ale Americii in luna mai, atragand 50 de milioane de utilizatori unici. Acestia au petrecut in medie 36,1 minute pe canalul Vevo de pe YouTube, potrivit companiei de cercetare ComScore, citata de Reuters.
Site-ul de partajare de fisiere video YouTube, proprietate a grupului Google, a devenit una dintre cele mai importante surse de informare din lume, potrivit unui studiu realizat de centrul de cercetare american Pew, publicat in Statele Unite in luna iulie 2012. Acest studiu a evidentiat faptul ca subiectele de actualitate au fost cele mai cautate pe YouTube intr-o perioada de 15 luni, intre 2011 si 2012.
Totodata, YouTube sustine ca peste 72 de ore de inregistrari video sunt postate pe site in fiecare minut si ca peste patru miliarde de fisiere video sunt vizionate in fiecare zi.