Vizitatorii salonului auto de la Bucuresti au plecat acasa doar cu o amintire pentru albumul foto
Piata auto merge in continuare cu frana trasa, dar nu toti si-au pierdut increderea. Cei mai optimisti vanzatori participa zilele acestea la salonul auto-moto deschis in Bucuresti.
Vizitatorii le-au dat nota zece cu felicitari bolizilor frumosi si naravasi, dar n-au avut curaj sa-i comande. Putini sunt cei care aleg cu inima atunci cand isi cumpara o masina. Din motive lesne de inteles, prioritate au cele care consuma putin si sunt incapatoare.
De piatra sa fi fost si nu puteai trece nepasator pe langa masinile luxoase de sute de mii de euro, mereu castigatoare in cercul stramt si exclusivist al miliardarilor.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Zeci de vizitatori au admirat minute in sir minunatiile pe patru roti. Si cum si-au dat seama ca o astfel de ocazie nu prind in fiecare zi, cei mai multi au plecat spre casa si cu o amintire pentru albumul foto.
Autoturismele ieftine sunt singurele care mai reusesc sa miste piata auto. Aici preferintele sunt clare: romanii vor masini ieftine, cat mai incapatoare, care sa poata fi revandute la un pret bun.
In aceste conditii majoritatea constructorilor au inceput sa faca automobile compacte cu portbagaj mare, cum e si noul B Max, Fordul made in Romania.
Fireste, in vremuri de criza, la fel de bine functioneaza si ofertele speciale. Opelul Corsa, de exemplu, cu motorizare de 1,2, vine cu o reducere de 3000 de euro, iar Citroen C5 e mai ieftin cu 4500 de euro. Altii in schimb, cauta masini de epoca.
Cei mai multi romani raman insa indiferenti la incercarile producatorilor de a reinvia piata auto. Vanzarile de autoturisme si vehicule comerciale noi au scazut in primele doua luni din acest an, fata de ianuarie-februarie 2011, cu 11,7%.