Cum interpreteaza americanii vanzarile de chiloti
Pe timp de criza americanii schimba o pereche pe luna. Cel putin asta deducem din ultima interpretare facuta de doi analisti americani, citati de postul de televiziune CNBC, legata de vanzarile de lenjerie intima.
"Cred ca va avea loc o recuperare ciclica, care sugereaza ca economia isi revine si consumatorii chletuiesc mai multi bani", a afirmat Michaell Yoshikami, directorul general al firmei de consultanta YCMNET Advisors.
Multi americani au amanat achizitiile cat de mult au putut, iar acum vor sa-si umple din nou sertarul cu lenjerie intima, a spus el.
Actiunile producatorilor Hanesbrands, Warnaco, Limited si Maidenform au crescut in ultima perioada.
Companiile din domeniu au avut o evolutie stabila chiar si in perioada de varf a crizei financiare, a declarat Eric Beder, analist pentru sectorul de retail la compania Brean Murray Carret.
Cresterea economiei Statelor Unite s-a accelerat la 3,1% in trimestrul al patrulea, de la 2,6% in trimestrul anterior. Pe ansamblul anului trecut, PIB a urcat cu 2,9%.
Chilotii anti-glont, cumparati si de americani. Sunt dezinfectanti
Nebunie medicala. S-au inventat chilotii care iti arata cand esti bolnav