ePlan. Andrei Georgescu oferă explicații despre cât de eficientă este comunicarea prin e-mail pentru magazinele online

×
Codul embed a fost copiat

Andrei Georgescu, profesor de e-mail marketing și data management în cadrul școlii IAA încă din 2015 și unul dintre fondatorii compania White Image, este invitatul noii ediții ePlan.

White Imagie oferă atât plaftorma tehnică pentru analiza și gestionarea comunicărilor prin e-mail, SMS și CRM, precum și servicii de consultanță și implementare a campaniilor pentru multe companii.

Cât de eficiente sunt campaniile de e-mail marketing și cum se compară cu celelalte medii în care un magazin online se poate promova?

Sunt convins că fiecare expert spune că cel mai bun este canalul lui, dar dacă ne uităm la rezultatele din Google Analytics și dacă ne uităm pentru e-Commerce-urile mai mature sau care au trecut de perioada de început, vom vedea că e-mailul este cam al doilea-al treilea canal de vânzare din punct de vedere al numărului de vânzări generate și al ratei de conversie.

Există un canal care își aduce rezultate raportat la investiția pe care o ai, dar lumea îl percepe ca pe un canal ieftin, ușor de făcut. Este acesta un mit?

Citește și
eplan
ePlan. Sfaturi de la Cosmin Dărăban pentru o afacere de succes în eCommerce

Adevărul e undeva la mijloc. Este un canal relativ accesibil ca și cost, doar că depinde cât de mult vrei să te dezvolți în zona asta. Dacă vrei să trimiți niște mailuri și atât, este ieftin, dacă vrei să ajungi în zona de care ziceam la început, unde e-mailul este pe locul 2-3 pentru magazinele online, acolo trebuie să investești puțin mai mult. Trebuie să investeși în colectarea unei baze de date, în segmentare și în mesaje.

E-mail marketingul este potrivit pentru orice tip de bussines e-Commerce?

Nu este un canal potrivit pentru start-up-uri pentru că, în primul rând, trebuie să ai o bază de date, iar start-up-urile nu au cum să aibă o bază de date pentru că sunt la început. Să zicem că este un canal eficient pentru bussinesuri care au 2-3 ani de activitate, în care au avut activitate susținută ca imagine.

Cum faci să-ți construiești o bază de date?

Ar trebui să te gândești, în primul rând, la care sunt toate punctele tale de interacțiune cu clientul. În al doilea rând trebuie să te gândești care ar fi pretextele sau motivele care ar fi suficient de atractive pentru cineva ca să-ți lase adresa de mail.

Mai multe detalii în video.

Citește și...
ePlan. Tot ce trebuie să știm despre Google Analytics atunci când avem un magazin online. Sfaturile lui Eugen Potlog
ePlan. Tot ce trebuie să știm despre Google Analytics atunci când avem un magazin online. Sfaturile lui Eugen Potlog

Invitatul noi ediții ePlan este Eugen Potlog, founder UX Studio. Are peste 15 ani de experiență în user experience, Google Analytics și optimizarea ratei de conversie, fiind specialist certificat de către Conversion Excel și Nielsen Norman Group.

ePlan. Sfaturi de la Cosmin Dărăban pentru o afacere de succes în eCommerce
ePlan. Sfaturi de la Cosmin Dărăban pentru o afacere de succes în eCommerce

Invitatul noi ediții ePlan este Cosmin Dărăban, co-fondatorul platformei Gomag, specialist în marketing online, optimizarea ratei de conversie și în tehnici de creștere a traficului și vânzărilor pentru magazinele online.

Recomandări
Ligia Deca: „Evaluarea Naţională începe pe 19 iunie”. Apel către profesori să revină la cursuri pentru a păstra calendarul
Ligia Deca: „Evaluarea Naţională începe pe 19 iunie”. Apel către profesori să revină la cursuri pentru a păstra calendarul

Ministrul Educaţiei, Ligia Deca, a rugat vineri cadrele didactice să se întoarcă în clase de săptămâna viitoare, pentru ca toţi elevii să poată susţine examenele de final de gimnaziu sau de liceu, iar anul şcolar să se poată finaliza în bune condiţii.

Regele Charles al III-lea a ajuns în România. Klaus Iohannis îl va primi la Palatul Cotroceni
Regele Charles al III-lea a ajuns în România. Klaus Iohannis îl va primi la Palatul Cotroceni

Preşedintele Klaus Iohannis îl va primi, vineri, la Palatul Cotroceni, pe Regele Charles al III-lea. Suveranul a aterizat pe Aeroportul Băneasa la ora 14:55.

Zborul cu care Regele Charles a venit în România a fost cel mai urmărit din lume
Zborul cu care Regele Charles a venit în România a fost cel mai urmărit din lume

Zborul cu care Regele Charles al III-lea a venit vineri în România a fost cel mai urmărit de pe platforma Flight Radar 24. Majestatea sa a aterizat pe Aeroportul Băneasa, în jurule orei 15:00.