La ce renunta romanii pe timp de criza? La sapun si detergenti
Potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare MEMRB, cele mai mari scaderi in vanzari in 2009 le-au inregistrat producatorii de bauturi, detergenti si sapunuri.
Bauturile au inregistrat cel mai mare declin, de 15% in volum. Berea si bauturile racoritoare carbonate au avut scaderi de 20%, respectiv de 16% in intervalul mentionat.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
La randul lor, detergentii si sapunurile si-au diminuat vanzarile cu 18% anul trecut fata de 2008, iar cea mai mare piata din FMCG, tigarile, s-a contractat cu 12%, tot in volum.
"Criza a adus scaderi generalizate in sectorul bunurilor de larg consum care per ansamblu s-a contractat cu 10% in volum in 2009. Declinul a devenit din ce in ce mai vizibil din al doilea trimestru al anului", spune Marius Caluian, directorul companiei de cercetare de piata MEMRB.