Electronicele, în topul vânzărilor în hipermarketuri

25-08-2008 01:00


Electronicele, în topul vânzărilor în hipermarketuri

Electronicele şi electrocasnicele reprezintă a doua mare categorie de produse în majoritatea reţelelor de hipermarketuri, după valoarea vânzărilor, fiind devansate doar de alimente, care ocupă peste 60-70% din spaţiul unui magazin de acest tip.

În ultimele două luni, cele mai vândute categorii de produse în reţeaua Carrefour au fost, după valoare, LCD-urile, plasmele şi laptop-urile, potrivit datelor furnizate de companie.

Astfel, în cele 15 hipermarketuri ale retailerului francez au fost vândute de la începutul verii şi până în prezent aproape 4.600 de LCD-uri, ceea ce reprezintă o medie zilnică de 60 de unităţi. 

Cel mai vândut LCD în Carrefour a adus reţelei încasări de 2,3 milioane de lei (1.100 de unităţi) în perioada iunie-august a acestui an, arată datele comunicate de Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour România. 

Pe o piaţă estimată la 1,3 miliarde de euro, dominată de Altex, Domo şi Flamingo, hipermarketurile continuă să reprezinte o alternativă la retailerii specializaţi. În reţeaua Carrefour, de exemplu, vânzările de plasme au crescut cu 170% în perioada iunie-august din acest an, comparativ cu media din 2007, scrie Ziarul Financiar.

Sursa: Ziarul Financiar

VIDEO PROTVPLUS.RO