Electronicele, în topul vânzărilor în hipermarketuri
Electronicele şi electrocasnicele reprezintă a doua mare categorie de produse în majoritatea reţelelor de hipermarketuri, după valoarea vânzărilor, fiind devansate doar de alimente, care ocupă peste 60-70% din spaţiul unui magazin de acest tip.
În ultimele două luni, cele mai vândute categorii de produse în reţeaua Carrefour au fost, după valoare, LCD-urile, plasmele şi laptop-urile, potrivit datelor furnizate de companie.
Astfel, în cele 15 hipermarketuri ale retailerului francez au fost vândute de la începutul verii şi până în prezent aproape 4.600 de LCD-uri, ceea ce reprezintă o medie zilnică de 60 de unităţi.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Cel mai vândut LCD în Carrefour a adus reţelei încasări de 2,3 milioane de lei (1.100 de unităţi) în perioada iunie-august a acestui an, arată datele comunicate de Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour România.
Pe o piaţă estimată la 1,3 miliarde de euro, dominată de Altex, Domo şi Flamingo, hipermarketurile continuă să reprezinte o alternativă la retailerii specializaţi. În reţeaua Carrefour, de exemplu, vânzările de plasme au crescut cu 170% în perioada iunie-august din acest an, comparativ cu media din 2007, scrie Ziarul Financiar.
Sursa: Ziarul Financiar
Etichete: electrocasnice, vanzari, electronice,
Dată publicare:
25-08-2008 01:00