În primele 30 de minute de la start, clienții au comandat 755.000 de produse, cu 31% mai mult decât anul trecut. Valoarea totală a comenzilor a ajuns la 227 de milioane de lei, iar 80% dintre achiziții au fost plătite cu cardul.
Minutul de aur a fost la doar 7 minute după start, cu vânzări de 16,4 milioane de lei, în creștere cu 26% față de 2024. În secunda de aur, s-au comandat 1127 de produse — un record, cu 78% mai mult decât anul trecut.
Clienții au avut la dispoziție 2,2 milioane de oferte, dintre care 1,5 milioane la cel mai mic preț din 2025. Cele mai multe comenzi au fost pentru:
produse cosmetice și de îngrijire: 191.000,
băuturi, produse pentru casă și curățenie: 216.000,
jucării și articole pentru copii: 77.000,
telefoane, laptopuri și gadgeturi: peste 50.000 în total.
Plata prin MyWallet a crescut cu 30%, iar peste 2,5 milioane de clienți pot face cumpărături în rate fără dobândă.
Printre produsele speciale comandate se numără:
3.500 de experiențe la festivaluri precum Untold sau Electric Castle,
91.000 g de aur și monede,
peste 10 tone de carne de porc,
9.500 pachete de sănătate și chiar 2 automobile.
„Black Friday este cel mai așteptat eveniment de shopping al anului. Clienții au avut acces la cea mai generoasă ofertă din istoria eMAG,” a declarat Tudor Manea, CEO Grup eMAG.