BLACK FRIDAY 2022. Sfaturi pentru cumpărături rapide și sigure, oferite chiar de către eMag
Cel mai așteptat eveniment de shopping din România, Black Friday la eMag, a fost anunțat oficial în 11 noiembrie. Cu această ocazie, reprezentanții retailer-ului online reamintesc câteva dintre sfaturile privind cumpărăturile de ”black friday”.
Într-un interviu acordat Știrile Pro TV de către Stejara Pircan, Senior VicePresident eMAG, doritorii de produse cu prețuri mai mici de Black Friday sunt sfătuiți să înceapă de acum să-și creeze o listă specială cu produsele pe care doresc să le cumpere în 11 noiembrie 2022.
Reporter: Vor fi reduceri la toate produsele?
Stejara Pîrcan: ”Vor fi reduceri la produsele marcate cu acel label de Black Friday. Practic, nu putem avea reduceri la toate cele 12 milioane de oferte pe care le avem, însă va fi un număr consistent de reduceri, în fiecare categorie”.
Reporter: Dacă ar fi să vorbim un pic de anul trecut, cum s-au desfășurat vânzările, către ce obiecte mergeau clienții?
Stejara Pîrcan: ”Anul trecut a fost să zicem, o evoluție foarte interesantă, în sensul în care au mers extrem de bine peste așteptările noastre, tot ce ține de zona de televizoare, zona de electrocasnice mici, care are foarte multe categorii, de la aspiratoare, roboți de bucătărie. Acolo a fost foarte bine atât pentru eMag, dar și pentru partenerii Market Place, care au venit cu ofertă foarte bogată. Și apoi foarte bine cred că a mers zona aceasta de beauty consumables, produse de îngrijire personală, zona de scutece, care în fiecare an reușim să venim cu o ofertă foarte, foarte atractivă, și apoi să zic, după ce trece acea înghesuială de dimineață, zona de fashion începe să crească, pentru că, în sfârșit, clienții au timp să se uite la la întreaga ofertă de fashion.”
Black Friday 2022 la eMag România: listă cu favorite și aplicația de mobil actualizată
Reporter: Ce sfaturi aveți pentru cei care vor să beneficieze de Black Friday?
Stejara Pîrcan: ”Cred că pot începe de acum să își pună în zona de Favorite produse pe care și le doresc și de care poate nu au nevoie imediată, și evident, cu cât se apropie Black Friday, cu atât lista aceasta se poate îmbogăți. De asemenea, cred că e importantă partea aceasta de cumpărături din aplicația de mobil. E foarte ușoară.”
Reporter: Deci, cumva, să își pună în lista de favorite produsele pe care vor să le cumpere, și seara, la 12 noaptea să le achiziționeze?
Stejara Pîrcan: ”Da, noi demarăm în general dimineața. Întotdeauna a fost dimineața la noi, pentru că vrem ca clienții să se bucure de un somn liniștit pe parcursul nopții. Cred că ceea ce mai pot face este să își verifice încă o dată adresa de livrare și telefonul de contact, astfel încât în acea dimineață să nu stea să se preocupe despre detaliile logistice ale comenzilor, să-și salveze cardul, ca să nu fie nevoie, la fel, să piardă timp introducând datele de de card”.
Black Friday 2022 în România, la eMag
Potrivit unui comunicat eMag, anul trecut, clienții acestui retailer au comandat de Black Friday peste 2,2 milioane de produse din toate categoriile, atât din ofertele eMAG, cât și ale celor 8.300 de selleri din Marketplace, în creștere cu aproape 27% comparativ cu anul precedent.
Valoarea comenzilor a urcat cu 24 milioane lei față de anul 2020, pană la 609 milioane de lei.
Conform sursei citate, comenzile de pe dispozitive mobile au fost la cel mai înalt nivel, cu peste 80% din total.
Numărul de produse comandate în aplicația eMAG a crescut cu 46% comparativ cu anul anterior, cea mai mare creștere din ultimii 5 ani.
Sursa: Pro TV
Etichete: romania, cumparaturi, shopping, emag, black friday,
Dată publicare:
26-09-2022 13:07