Noua versiune Pick-Up a Dusterului, lansata la uzina care nu o fabrica de fapt. Ce rol are o firma independenta in productie

×
Codul embed a fost copiat

Mult-asteptata versiune Pick-up a modelului Duster a fost lansata marti la uzina Dacia din Mioveni. Interesant este ca, desi a fost proiectata de Renault Tehnologie, versiunea pick-up NU este fabricata in uzina.

De la Mioveni sunt livrate masini Duster standard unei firme independente, care le transforma si le trimite inapoi spre vanzare.

Primele 10 exemplare Duster Pick-Up au fost asezate pe platforma uzinei, iar cheile au fost inmanate clientului care le-a comandat si ale carui cerinte au fost respectate de proiectanti.

Pentru ca le va folosi in zone foarte accidentate, compania care a comandat 500 de Duster Pick-Up a cerut dotari suplimentare pentru siguranta pasagerilor, dar si pentru o protectie mai buna a masinii.

"Toate masinile Pick-Up din flota noastra au roll-cage-uri, rolul lui este acela de proteja ocupantii in cazul unei rasturnari. Practic, celula ramane intreaga, exista suspensii ranforsate si anvelope specifice utilizarii tot-terene. Sub caroserie exista scuturi pentru motor diferential si cutie de viteze", a explicat Radu Ciobanu, manager flota auto.

Citește și
Ford
Decizia Dacia si Ford dupa lansarea programului prin care statul garanteaza creditele pentru masini. Ce fac producatorii auto
„Al treilea război mondial a început”. Valeri Zalujnîi, ambasadorul Ucrainei în Marea Britanie și fostul comandant al armatei, declarații

Dacia Pitesti trimite masini Duster de serie la o firma de carosari din Campulung Muscel, care face modificarile conform planurilor elaborate de inginerii Dacia.

"Fiecare client merge la un concesionar Renault il comanda, in cateva saptamani se vor gasi asemenea vehicule in toate concesiunile si atunci il comanda si il cumpara de acolo fara nici un fel de problema. Nu stiu pretul, deocamdata comercializarea o face in exclusivitate Dacia, eu doar il construiesc, il produc", spune Stelian Ion, directorul firmei de carosari.

Explicatia acestui sistem de productie este ca pentru Dacia productia unei noi versiuni este rentabila la cel putin 25-30 de mii de exemplare pe an, iar uzina lucreaza la capacitate maxima pentru toate modelele.

Articol recomandat de sport.ro
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Citește și...
Dacia a devenit mai populara decat Jaguarul in Marea Britanie. Vanzarile din acest an depasesc deja totalul din 2013
Dacia a devenit mai populara decat Jaguarul in Marea Britanie. Vanzarile din acest an depasesc deja totalul din 2013

Cei de la Daily Mail scriu ca Dacia a devenit o masina mai populara de Jaguar, in Marea Britanie. Cifrele de vanzari din 2014 pentru Dacia in Marea Britanie sunt de 18.583 de autoturisme, cu 4.000 de mai multe decat Jaguar.

Decizia Dacia si Ford dupa lansarea programului prin care statul garanteaza creditele pentru masini. Ce fac producatorii auto
Decizia Dacia si Ford dupa lansarea programului prin care statul garanteaza creditele pentru masini. Ce fac producatorii auto

Cei doi producatori auto din Romania, Dacia si Ford, apreciaza ca programul Prima Masina este unul util.

Recomandări
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii

În vreme ce la nivel european se vorbește tot mai des despre mari dificultăți pentru economie, iar recesiunea este o realitate pentru Franța și Germania, candidații la Cotroceni promit venituri mai mari, cel puțin pentru o parte din populație, dar și redu

Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi

Mai sunt doar trei zile până la primul tur al alegerilor prezidențiale, iar ultimul sondaj arată noi evoluții în lupta pentru turul al doilea: George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi.

Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”
Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”

Marcel Ciolacu spune că va prezenta actele pentru a dovedi că și-a plătit zborul cu un avion privat la Nisa, însă va face acest lucru atunci când va dori el.