Audi are 850.000 de masini defecte in circulatie. A4 este modelul cu probleme
Orice marca, indiferent ca e premium sau de buget, foloseste metoda rechemarilor cand identifica anumite probleme la masinile produse si livrate clientilor.
De obicei, semnalele vin de la clienti, iar in unele cazuri sunt probleme foarte mari de care depinde viata soferilor sau a pasagerilor.
Ultimul scandal mare a fost cel in care GM a rechemat 1.3 milioane de masini din cauza unei probleme la care probabil nimeni din lume nu s-ar fi gandit inainte ca ea sa apara. Brelocurile de la chei era prea grele si rasuceau cheia in contact in pozitia oprit. Masina nu mai raspundea la comenzi (acceleratie, frana, directie). NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) a inceput atunci o ancheta in care GM era acuzata de 13 accidente mortale din aceasta cauza.
Alegeri 2024
10:11
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
10:04
De ce relațiile României cu Ucraina și Rep. Moldova s-ar putea înrăutăți după alegeri. Semnalul de alarmă tras de Politico
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
Audi a recunoscut, joi, oficial ca are o problema cu unele modele A4 fabricate din 2012 pana azi. Airbag-urile din fata s-ar putea sa nu se deschida la un accident. In total sunt 850.000 de masini rechemate, din care 250.000 in China si 150.000 in Germania - cele mai mari doua piete pentru Audi.
Problema cu airbag-urile vine de la o eroare de soft si purtatorul de cuvant Audi a tinut sa excluda Takata Corporation (companie japoneza care produce airbag-uri si e implicata in niste rechemari in SUA).
Pe noile Audi A4 nelivrate in showroom-uri s-a pus softul reparat care rezolva problema.
Autor: Alexandru Banu, editor www.incont.ro