Transportatori din toată țara protestează față de măsurile restrictive privind traficul de mare tonaj
Transportatori din toată țara protestează, vineri, față de măsurile restrictive privind traficul de mare tonaj de pe DN1. Au și alte motive: infrastructura catastrofală din țară și, mai ales, impozitarea diurnelor - pe care o consideră ilegală.
Protestul se desfăşoară concomitent pe mai multe rute care leagă Bucureştiul de Braşov. Zeci de camioane au pornit din cele două orașe, având destinație centura Ploieștiului. Se circulă în coloană, cu 20 cel km/h. Principala nemulţumire: reparațiile la un pod din localitatea Azuga îi obligă pe șoferi să ocolească.
Implicit, companiile lor pierd bani.
Alegeri 2024
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
Bărbat: ”Se putea construi un pod alternativ sau consolidarea podului actual până se construia un pod paralel şi să desfăşurăm activitatea pe acelaşi traseu. La ora actuală e foarte multă marfă în Bucureşti Ploiești şi Braşov care nu poate fi transportată pentru că transportatorii nu mai merg pe această rută deci într-o săptămână se vor crea nişte probleme enorme de interes naţional".
Bărbat: ”Trebuie 8 luni de zile la un pod de 15 metri să îl refacă aici trebuia o firmă capabilă care în dom'le se opreşte două săptămâni şi l-a făcut".
Totodată, protestatarii reclamă că ANAF le impozitează în mod ilegal diurnele. Fiscul le consideră venit și nu plată zilnică.
Şoferii sunt de asemenea nemulţumiţi de lipsa parcărilor, autostrăzilor şi în general de proastă infrastructura din ţară.