Circulaţia feroviară între Medgidia şi Mircea Vodă a fost reluată. Incendiul de vegetaţie a fost lichidat

×
Codul embed a fost copiat

  Un incendiu de vegetație, izbucnit duminică în apropiere de Medgidia, a dat peste cap circulația trenurilor.

Pe lângă miile de turiști care s-au întors de la mare, călătorii întârziate ore întregi au avut și alți pasageri, care așteptau în gara de Nord trenurile ce urmau să-i ducă în restul țării. Însă numai pe linia Constanța-București, șase trenuri au fost afectate.
Flăcările care au izbucnit în Medgidia se apropiau tot mai mult de șine, așa că CFR Călători a suspendat circulația trenurilor în zonă. Pasagerii acestei garnituri, care a plecat din Constanța, au fost cei mai afectați: au ajuns la București cu cinci ore întârziere.

Femeie: „A fost un calvar.”

Femeie: „Foarte, foarte obositor.”

Femeie: „Au fost niște incendii pe traseu, dar de mare amploare. Au ajuns până la liniile de cale ferată, drept pentru care a trebuit să stăm în stație în Medgidia. Ieșisem din Medgidia, ne-am întors înapoi un pic în gară și am așteptat să se stingă incendiile.”

Citește și
tren
Una dintre cele mai vechi linii de cale ferată din România va fi modernizată. Când vor fi gata lucrările

Un alt tren dinspre Constanța a înregistrat 4 ore întârziere.

Femeie: „A fost foarte mult foc, pe câmp și pe o parte și pe alta, și din punctul meu de vedere s-a luat o decizie bună de a sta în gară, deoarece puteam să riscăm mai mult.”

Femeie: „Norocul nostru a fost că am stat în gară și nu în câmp. Am cam cumpărat tot ce era pe la magazinele de pe lângă.”

Deși considerabil mai puțini, și turiștii care plecau spre mare au întâmpinat probleme.

Tinere: „Are întârziere 2 ore, trebuia să ajungem la Neptun. Mergem mâine de dimineață, până la urmă.”

Întârzieri mari pe mai multe rute

Șase trenuri au fost afectate direct. Dar multe alte garnituri care plecau din București spre restul țării au înregistrat întârzieri mari.

Un tren urma să plece către Baia Mare la 21:24. Are o întârziere de 95 de minute. Asta pentru că așteaptă un alt tren de legătură care va veni de la Constanța. Inițial, oamenii și-au ocupat locurile convinși că vor pleca la ora știută, însă chiar cu câteva minute înainte au fost anunțați că va mai dura așteptarea.

Tânăr: „Eu trebuia să plec spre BV cu un tren care vine tot de la CT. Mi-am schimbat biletul pe trenul acesta sperând că ajung și eu pe cursul acestei zile acasă, dar în continuare se pare că acel incendiu ne creează și nouă probleme.”

Femeie: „Trebuia să ies undeva și trebuia să merg și la lucru mâine, acum nu știu cum o să ajung. Doar ce am auzit pe cineva în tren că ar trebui să aștept 95 de minute. Am crezut că e o glumă până când am ieșit afară.”

Tânăr: „Așteptarea e promițătoare, mai ales că mergem tocmai la Satu Mare. 16 ore pe tren e ceva. Am aflat acum 5 minute de la lumea de aici.”

Femeie: „Plecam la Deva, are 135 de minute întârziere. Așteptăm, nu avem de ales.”

Femeie: „La Petroșani.”

Reporter: „Are întârziere?”

Femeie: „Da, două ore și... Așteptăm...”

Circulația trenurilor în zona în care a izbucnit incendiul a fost reluată după aproape patru ore, însă efectele s-au resimțit mult mai mult timp.

Articol recomandat de sport.ro
Reacția americanilor când au văzut că pot da peste România la CM 2026
Reacția americanilor când au văzut că pot da peste România la CM 2026
Citește și...
CFR SA: Trafic feroviar în condiţii de avarie spre şi dinspre litoral. Trenurile înregistrează întârzieri de sute de minute
CFR SA: Trafic feroviar în condiţii de avarie spre şi dinspre litoral. Trenurile înregistrează întârzieri de sute de minute

Circulaţia trenurilor de călători pe secţia de circulaţie Feteşti - Dunărea, Magistrala 800, se desfăşoară în condiţii de avarie, ca urmare a unui incident produs la substaţia Mircea Vodă în cursul serii de 14 august 2025, potrivit CFR SA.

Una dintre cele mai vechi linii de cale ferată din România va fi modernizată. Când vor fi gata lucrările
Una dintre cele mai vechi linii de cale ferată din România va fi modernizată. Când vor fi gata lucrările

Tronsonul de cale ferată Bucureşti-Giurgiu, lotul 2, va fi modernizat, după ce compania CFR S.A. a semnat un contract, în acest sens, cu Alstom. 

De câți angajați e nevoie ca să operezi un tren, la stat și la privat. La stat numărul lor e dublu, iar eficiența, scăzută
De câți angajați e nevoie ca să operezi un tren, la stat și la privat. La stat numărul lor e dublu, iar eficiența, scăzută

Club Feroviar demontează, printr-un studiu comparativ, ideea că operatorul feroviar de stat ar fi defavorizat față de cei privați, și arată că problema majoră a CFR este numărul disproporționat de mare de angajați raportat la activitatea efectivă.  

Recomandări
Responsabili americani transmit Europei: Fără întărirea apărării până în 2027, SUA pot renunța la unele mecanisme NATO
Responsabili americani transmit Europei: Fără întărirea apărării până în 2027, SUA pot renunța la unele mecanisme NATO

Responsabilii americani i-au avertizat pe omologii europeni că, dacă nu-și consolidează până în 2027 capacitățile defensive, Statele Unite își vor sista participarea la anumite mecanisme de apărare ale NATO.

Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei
Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei

Energie termică gratis, fluidizarea traficului rutier sau locuințe pentru tineri. ȘtirileProTv.ro vă prezintă cele mai importante promisiuni electorale ale candidaților la alegerile pentru Primăria Capitalei, care sunt organizate în 7 decembrie 2025.

Criza apei i-a costat pe locuitorii din Prahova și Dâmbovița 120.000 euro pe zi. Restaurante și afaceri, forțate să caute apă
Criza apei i-a costat pe locuitorii din Prahova și Dâmbovița 120.000 euro pe zi. Restaurante și afaceri, forțate să caute apă

Criza apei din Prahova și Dâmbovița se îndreaptă spre o posibilă soluționare. Premierul Ilie Bolojan a anunțat că vineri seară alimentarea cu apă va fi reluată treptat, dar a avertizat că apa nu va fi deocamdată potabilă.