Marile promotii din ultima zi a Salonului Auto din Capitala. Media finala de pret a ajuns la 15.000 de euro
Spatioasa, confortabila, sigura si cu pret final, dupa discount, de 10-15 mii de euro. Asa ar suna o descriere a masinii preferate de cei mai multi cumparatori veniti la salonul auto din Bucuresti.
In ultima zi a targului, dealerii au aruncat in joc cele mai tentante oferte si au reusit sa ii convinga pe cei nehotarati sa dea avansul pentru un nou vehicul. Reducerile finale, intre 10 si 30 la suta, au fost argumentul hotarator,
Vizitatorilor li s-au scurs ochii dupa acest model, Ford GT, devenit de colectie, dar au revenit cu picioarele pe pamant, odata ce si-au amintit ca bugetul e strict. Cumparatorii decisi sa faca azi achizitia au incercat sa evalueze cu luciditate toate variantele de modele.
Reporter: "Sa inteleg ca dumneavoastra cautati o masina de familie?"
Vizitator "Da, intotdeauna. Calatorii cat mai lungi si cat mai confortabile."
In ultima zi a salonului auto s-au cautat, in general, masini din clasele B si C, cu dotari peste standard, volum interior sporit si avantaje tehnice cat mai clare.
Vizitator: "Cutie automata. Am 38 de ani si nu mai vreau sa mestec. Asta e 26 de mii de euro acum, la promotie, deci m-as incadra."
Vizitatoare: "Sa ofere confort si totodata siguranta. Nu suntem hotarati."
Reporter: "Ce v-ar face sa semnati astazi contractul?"
Vizitatoare: "Ideea pretului, avantajul material."
"Dealerii s-au intrecut la aceasta editie in a da tot felul de beneficii, de la discounturi mari la tot felul de scheme de finantare. Au fost discounturi de pana la 30 la suta pe perioada salonului", a declarat Alin Caraman, organizator.
Pe ultima suta de metri au fost si ofertele speciale suplimentare: rate de leasing cu dobanda zero, oferte de service non stop, anvelope de schimb sau tractiune integrala cadou.
"Au fost undeva la 10-12 avansuri luate de la clienti. Vanzarile efectiv nu au fost finalizate, deoarece majoritatea sunt persoane fizice si asteapta programul de reinnoire a parcului auto", a spus Vlad Ionescu, director de marketing al unei firme de distributie.
Dupa reducerile de ultim moment, media de pret a masinilor adjudecate de vizitatori s-a stabilizat la 15 mii de euro.