Peste 170 de pasageri au rămas blocați pe Aeroportul din Timișoara după ce zborul spre Madrid a fost anulat de trei ori
Peste 170 de pasageri au rămas blocați pe Aeroportul Traian Vuia din Timișoara luni, după ce zborul care urma să îi ducă la Madrid a fost amânat de trei ori într-o singură zi.
Unii călători așteaptă de aproape 12 ore în aeroport, și spun că nu au provizii suficiente la ei. Acum avionul ar urma să decoleze la ora 17 și 50 de minute, însă nu există nicio certitudine. Compania a transmis că se fac verificări tehnice la aeronavă.
Cei 176 de pasageri se pregăteau să se îmbarce la ora 6 și 10 în avionul cu destinația Madrid. Însă cu puțin timp înaintea decolării au primit vestea că zborul s-a amânat pentru ora 12.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Bărbat: ”Ne-au trimis un mail că s-a amânat zborul pentru ora 12. Înainte de 12, pe la 11 și ceva, au pus altă oră că la ora 14. În nici 20 de minute, ne-au anunțat că la ora șase fără 10 nu pleacă”.
Pasagerii au primit câte un voucher de 4 euro pentru apă și alimente, însă din cauza prețurilor mari, spun că nu și-au putut cumpăra mare lucru.
Bărbat: ”Suntem aici de la ora două noaptea. Am venit din Reșita. Avem 10 ore deja pe drumuri, nedormiți, nemâncați. E și ziua lu copilul meu și uite că nu ajung”.
Alții erau așteptați la locurile de muncă.
Femeie: ”La ora 12 intram la muncă. Colega mea trebuie să facă pentru mine. Am întrebat, cine îmi plăteşte ziua de muncă, dacă nu ajung nici mâine”.
Pasagerii sunt hotărâți să depună reclamații.
Femeie: ”Am pus reclamație la Wizz Air, să vedem dacă cumva ne despăgubește cu ceva. Am primit imediat un răspuns că să pun contactul cu Wizz Air, am trimis dovezile de la bilet”.
Reprezentanții companiei au transmis pentru ȘtirileProTv că aeronava este supusă unei verificări tehnice neprogramate și că își cer scuze pasagerilor.