O ediție Sports Festival, la care PRO TV a fost partener, s-a încheiat cu succes la Cluj
Cel mai mare eveniment multi sportiv din România, Sports Festival, locul unde legende și mari glorii sportive stau lângă campionii de mâine și suporterii de azi, s-a desfășurat în urmă cu o săptămână la Cluj Napoca.
Peste 150.000 de participanți au venit de-a lungul celor patru zile de desfășurare la festivalul la care PRO TV a fost partener.
În acest an, în Cluj, a existat și un traseu special de tip Survivor pe care toți curajoșii l-au putut testa. De-a lungul evenimentului, 500 dintre participanți și-au luat inima în dinți și au văzut cum ar putea face față la o astfel de activare. Spre surpriza celor care se aflau acolo, pe traseu au intrat și câștigătorii ultimelor două sezoane Survivor România, Alex Delea și Dan Ursa, dar și unii dintre concurenții din acest an: Ștefania Stănilă, Alin Chirilă și Andrei Krișan.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Tot în timpul evenimentului, echipa de fotbal Galatasaray Legends a venit la Cluj pentru o înfruntare cu cei mai buni jucători de fotbal ai Naționalei României (1995-2023). Gheorghe Hagi și Gheorghe Popescu, marii fotbaliști care au scris istorie pentru ambele echipe, s-au numărat printre vedetele acestui meci, care a fost urmărit direct de pe stadion de peste 16.000 de spectatori.
Meciul a fost transmis în direct pe PRO ARENA, plasând televiziunea pe locul trei în topul preferințelor celor de acasă, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. De-a lungul difuzării, PRO ARENA avea 1.5 puncte de rating și 6.8% cotă de piață, iar peste 730.000 de români au urmărit cel puțin un minut al meciului.
Până la următoarea ediției, curioșii pot urmări conturile de social media Sports Festival și PRO TV!