Mai multe magazine și restaurante din Aeroportul Henri Coandă au fost închise din cauza neregulilor
Inspectorii pentru Protecția Consumatorilor au închis mai multe magazine, restaurante și cafenele din Aeroportul Henri Coandă din Otopeni, după ce, în urma unor controale, au descoperit o serie de nereguli.
Inspectorii pentru Protecția Consumatorilor au închis mai multe magazine, restaurante și cafenele din Aeroportul Henri Coandă, după ce, în urma unor controale, au descoperit o serie de nereguli.
Inspectorii de la Protecția Consumatorilor au găsit în reguli la mai mulți operatori economici care funcționează în incinta Aeroportului Otopeni, în special la cei care comercializează mâncare. Aceștia au găsit produse alimentare care nu respectau temperatura și condițiile de depozitare, diferențe de gramaj între ce declarau vânzătorul și produsul propriu-zis, lipsa informațiilor legate de ingrediente, zone de preparare insalubre sau produse neetichetate.
În același timp, într-un salon de așteptare pentru pasageri, mocheta era pătată și neigienizată, dar și mobilierul era deteriorat și neigienizat. Au fost date în total 58 de amenzi contravenționale, în valoare de 547.000 lei.
S-a dispus oprirea definitivă de la comercializare a 77 de kilograme și 590 de produse neconforme. De asemenea, a fost dispusă oprirea temporară a prestării serviciilor până la remedierea deficiențelor, pentru 15 operatori economici, în timp ce pentru cinci puncte de lucru s-a propus închiderea temporară pentru o perioadă de la șase la 12 luni.
Nu este prima dată când inspectorii ANPC descoperă nereguli la Aeroportul Otopeni. În lunile trecute au mai fost făcute controale, s-au dat amenzi semnificative și au fost închise temporar mai multe magazine și restaurante.
Sursa: Pro TV
Etichete: protectia consumatorului, Aeroportul Otopeni,
Dată publicare:
31-07-2024 14:13