Ministrul Economiei trimite Corpul de Control la Loteria Română. Verificări privind achiziția noului logo
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan Radu Oprea, afirmă că va trimite Corpul de Control pentru a face verificări la Loteria Română cu privire la achiziţia noului logo al instituţiei.
Declaraţia este făcută după ce în spaţiul public au apărut controverse legate de suma mare plătită unei agenţii de publicitate, pentru un logo care seamănă izbitor cu o imagine ce poate fi cumpărată cu câţiva euro de pe o platformă de profil, potrivit News.ro.
Prezent, miercuri, la Ploieşti, la un eveniment organizat de unul dintre marii investitori din România, ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că va exista un control la Loteria Română, după apariţia unor controverse privind preţul de achiziţie al noului logo pentru Loterie.
Alegeri 2024
17:07
Alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi, luptă strânsă pentru locul doi - sondaj la comanda USR
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
"Am văzut poziţia exprimată şi de Loteria Română şi da, pot trimite Corpul de Control acolo pentru a constata dacă, într-adevăr, lucrurile sunt aşa cum trebuie făcute. Deşi eu cred că întotdeauna trebuie să apelăm la specialişti, la cei care ştiu să facă lucrurile bine. Va fi un control şi la Loteria Română, pentru a lămuri şi această problemă care a apărut în spaţiul public", a afirmat ministrul Ştefan Radu Oprea.
Reacţia vine după ce în spaţiul public au apărut controverse legate de preţul mare plătit unei agenţii de publicitate pentru realizarea logo-ului care seamănă izbitor cu o imagine ce poate fi cumpărată cu doar câţiva euro de pe o platformă de profil.
Potrivit unor postări de pe Facebook, ale unor creatori de conţinut, Loteria Română ar fi plătit 250.000 de lei pentru realizarea noului logo, chiar dacă împlinirea a 117 ani nu este tocmai un moment aniversar ”rotund” care să justifice un rebranding.
”Cu ocazia împlinirii a 117 ani de activitate unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti marchează o nouă etapă de modernizare şi digitalizare. Noua identitate vizuală a Loteriei Române este construită în jurul sloganului NOROC PENTRU TOŢI ROMÂNII. Loteria Română este a tuturor românilor, o loterie modernă de nivel european. Noul logo cuprinde elemente care se integrează perfect în noul concept, respectă simbolistica culorilor care definesc atât sentimentul de identitate natională, roşu, galben şi albastru cât şi verdele specific loteristic”, a transmis Loteria Română.