METRO avertizeaza clientii ca nu are legatura cu campaniile cu premii promovate prin SMS
Reteaua de magazine METRO Cash & Carry Romania atentioneaza clientii ca numele companiei este folosit in mod abuziv, de catre persoane necunoscute, in cadrul unor campanii false promovate prin SMS.
"METRO Cash&Carry Romania nu are nicio legatura cu promovarea campaniei cu premii, transmisa prin SMS, iar numele METRO este folosit fara acordul nostru. In ceea ce ii priveste pe clientii nostri, le recomandam sa nu dea curs acestor mesaje, sa nu furnizeze informatii personale si sa contacteze imediat autoritatile competente pentru reclamarea fraudei si protejarea informatiilor personale", au declarat, intr-un comunicat, reprezentantii companiei METRO Cash&Carry Romania.
Mai multi utilizatori de telefonie mobila au primit mesaje prin SMS prin care erau anuntati ca au castigat un premiu in valoare de 10.500 euro si un TV cu plasma, solicitandu-li-se ulterior apelarea unui anumit numar de telefon, pentru a primi mai multe detalii in acest sens.
Alegeri 2024
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
Pentru folosirea in mod abuziv a numelui companiei, METRO Cash&Carry Romania va colabora cu autoritatile competente in vederea solutionarii acestei situatii.
Citeste si: Un virus puternic si foarte inteligent ii lasa fara replica pe specialistii in securitate
Metro Cash & Carry Romania, parte a Metro Cash & Carry International, a fost lansata oficial in Romania in octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Reteaua numara in prezent 32 de magazine in 24 de orase. Metro mai detine o retea de 500 de magazine deschise in franciza sub brandul "La Doi Pasi".