Mărturia pasagerilor care au stat peste 20 de ore în aeroportul din Constanța
Incident pe aeroportul Mihail Kogălniceanu. Sute de pasageri ai unui zbor Wizz Air au aşteptat mai bine de 20 de ore ca să plece spre Marea Britanie.
Aeronava trebuia să decoleze miercuri seară, după ce se întorsese din altă cursă, dar comandantul a amânat zborul pentru că a depistat o defecţiune la motor din cauza impactului cu o pasăre. În cele din urmă avionul a decolat joi după-amiază, la ora 16.30.
Nervoşi şi obosiţi, mai mulţi pasageri şi-au anulat biletele. Alţii au reprogramat zborul deşi ar fi trebuit ca joi să fie deja la serviciu în Marea Britanie.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Reporter: „V-au zis ce s-a întâmplat?”
Tineri: „Da, că a intrat o pasăre la motor.”
Reporter: „Şi acum ce faceţi, renunţaţi?”
Pasageri: „Nu! Nu am renunţat! Mi-am schimbat zborul.”
Tânără: „Am pierdut două zile de muncă.”
Reporter: „Şi acum? Ce o să faceţi acum?”
Pasager: „Aştept! Aşa cum am aşteptat şi azi-noapte şi ieri şi astăzi. Voi aştepta! Pentru moment, încerc să-mi reprogramez zborul de pe aeroportul din Varna, pentru că au de acolo un zbor.”
Reprezentanţii aeroportului Mihail Kogălniceanu i-au ajutat pe pasageri încă de miercuri seară şi au ţinut în permanenţă legătura cu cei de la compania WIZZ AIR.
Elena Vîţă, purtătoarea de cuvânt a aeroportului Mihai Kogălniceanu: „Tuturor pasagerilor li s-a oferit băuturi răcoritoare şi sandvişuri, aceştia au avut posibilitatea de a-şi reporgrama zborul. Li s-a rezolvat solicitările individuale referiatoare la cazare la hotel în Constanța şi la transport la cei care au avut de mers înapoi acasă.”
Reprezentanţii companiei WIZZ AIR au menţionat într-un comunicat oficial că îşi cer scuze pentru întârzieri şi că siguranţa pasagerilor şi a echipajului este prioritară.
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!