Haos în stațiile CFR și la bariere, din cauza unei defecțiuni electrice
Cel puţin 15 trenuri care au sosit sau au plecat din Gara de Nord au avut întârzieri de până la cinci ore. De vină este o defecţiune electrică apărută, joi dimineaţă, la instalaţiile de semnalizare şi de dirijare a traficului între Bucureşti şi Ploieşti.
Angajaţii CFR au remediat problema în urmă cu trei ore şi jumătate, dar circulaţia feroviară este încă afectată. La ora 5 dimineaţă, sistemul de alimentare cu energie electrică a instalaţiilor de semnalizare şi dirijare a traficului între Bucureşti şi Ploieşti s-a defectat. Asta a dus la întârzieri uriaşe. Cea mai mare a fost de cinci ore, pe linia Urziceni-Bucureşti.
În paralel, cum barierele n-au mai funcționat, polițiștii de la Rutieră s-au asigurat că șoferii pot trece în siguranță.
Alegeri 2024
17:07
Alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi, luptă strânsă pentru locul doi - sondaj la comanda USR
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
Călătorii care au venit de la Ploieşti au întârziat aproximativ două ore. Printre erau şi mulţi tineri care au ratat examenele de admitere la facultate, în Capitală.
Iar pentru unii, întârzierile au provocat şi probleme de sănătate.
Bătrân: “Ne-am întors pe vremea lui Grigorescu, la carul cu boi, dar boii nu la car, ci la conducere”
Şi în gara Ploieşti Sud, întârzierile au fost anunţate cu viteza luminii. Trenul spre Buzău a avut, iniţial, o întârziere de 50 de minute. Câteva zeci de secunde mai târziu, timpul de aşteptare pentru călători a crescut.
Călător: ”Asta-i România!”
CFR a remediat defecţiunea după patru ore şi jumătate. Problema ar fi fost cauzată, spun oficialii companiei, de o pană provocată de un angajat ENEL, care efectua lucrări de mentenanţă la liniile de tensiune ce alimentează calea ferată.
Surse din cadrul ENEL susţin însă că aceste lucrări ar fi fost terminate de miercuri, iar CFR ar fi trebuit să aibă oricum surse suplimentare de energie electrică, pentru a nu se ajunge în această situaţie.