Haos pe aeroportul din Cluj-Napoca. O cursă a fost anulată și alte câteva au avut întârzieri de până la 11 ore
Aglomerație și nervi pe aeroportul din Cluj-Napoca, după ce o cursă a fost anulată și alte câteva au avut întârzieri de până la 11 ore. Compania aeriană spune că a întâmpinat probleme tehnice.
Pasagerii au primit apă, sandwich-uri, cafea și chiar cazare la hotel, până la următorul zbor. Dar asta nu-i încălzește pe cei care ar trebui să fie mâine la muncă, în țara de destinație.
La ora prânzului, pasagerii care urmau să plece spre Luton, Londra, erau gata de îmbarcare. Atunci au aflat că zborul lor a fost anulat.
Tânăr: „Eram deja la gate, nu se face așa ceva. Noi trebuia să fim azi acolo și cel mai rapid zbor spune că e miercuri.”
Bărbat: „Mâine, la muncă. Trebuie să sunăm să vedem ce se poate face.”
Oamenii s-au așezat la ghișee, ca să afle ce opțiuni au.
Femeie: „Am dat și bagajele și tot și s-a anulat. Și din patru ghișee doar două merge. De o oră și jumătate așteptăm la coadă.”
Bărbat: „Trebuia să ajung la muncă. Nu știu deocamdată de ce, doar că s-a anulat.”
Alți oameni care trebuiau să decoleze cu destinația Milano și erau deja în autobuze, pentru a merge la avion, au fost întorși din drum. Li s-a transmis că vor pleca, probabil, la ora 18, cu o întârziere de 11 ore. Așa că mulți au rămas în aeroport.
Femeie: „Noroc că ne-a văzut cineva care era pe același zbor și ne-a spus că trebuie să mergem la un anume ghișeu să luăm un voucher, o apă și un sandwich. Am fost acolo, dezorganizare totală. Eram în concediu, cu cazare plătită, cu obiective turistice plănuite.”
Și zborul din Cluj-Napoca spre Bologna are o întârziere de peste 7 ore. Pasagerii pot primi vouchere cu care își pot lua o cafea în aeroport, apă sau sandwich-uri. Compania WizzAir a transmis că aeronavele care erau programate să opereze zborurile au necesitat verificări tehnice neplanificate.
Cei care au zborul anulat sau întârzieri mai lungi de 5 ore pot solicita reprogramarea zborului, rambursarea integrală a banilor sau 120% din sumă sub formă de credit de companie, care poate fi folosit la cumpărarea unor alte bilete.