A cumparat un smartphone de 1.200 de lei si a primit in schimb o piatra. Surpriza neplacuta pe care a avut-o un timisorean

Ultima actualizare: 23-02-2015 07:03
COlet

Ionut Mihoc, un tanar din Timisoara, a avut parte de o surpriza extrem de neplacuta, dupa ce a comandat un smartphone in valoare de 1.200 de lei, primind in colect o piatra.

"In ziua in care trebuia sa se faca livrarea eu am fost plecat si i-am spus curierului sa lase coletul la sediul Cargus pentru ca o sa trec eu sa il iau. M-am intors tarziu in oras si nu am mai apucat sa merg sa ridic coletul, iar a doua zi trebuia sa primim colet prin Cargus de la alti furnizori.

A fost un coleg sa ridice toate coletele si m-a sunat colegul sa imi spuna ca e cam scumpa piatra pe care am cumparat-o. Initial am crezut ca glumeste, dar apoi mi-am dat seama ca nu glumeste si in colet e un bolovan", a povestit tanarul, potrivit Redesteptarea.

Ionut a sesizat compania de la care a facut comanda, eMag, dar si pe cea de curierat, Cargus, vis-a-vis de continutul coletului sau.

Dupa mai multe verificari, reprezentantii eMag au stabilit ca telefonul se afla in cutie, in momentul predarii catre firma de curierat. Cargus si-a asumat "eroarea", fara a oferi insa alte informatii suplimentare.

"Cand m-a sunat, soferul de la Cargus mi-a spus ca a lasat telefonul la firma (n.r. sediul firmei de curierat), dar niciunde nu era specificat ce contine coletul. In plus, soferul nu mai raspunde deloc la telefon. Mai aveam colete de primit, le-a dat altui coleg. Parerea mea e ca a fost soferul de la Cargus. Se vede ca respectivul colet e lipit cu super-glue", a mai declarat Ionut.

Printr-o informare transmisa de directorul de marketing al Cargus International, Andreea Marin, firma de curierat isi asuma situatia, fara a oferi alte detalii cu privire la modul in care s-a produs incidentul. "Dorim sa va transmitem ca ne asumam situatia creata si ne cerem scuze fata de client. In acest moment derulam o investigatie interna si vom lua toate masurile administrative si legale care se impun, astfel incat asemenea situatii sa nu se mai repete in viitor", au comunicat reprezentanții Cargus.

In urma articolului publicat de Redeșteptarea, reprezentanții eMAG au transmis o informare in care arata ca firma a livrat produsul solicitat.

"In urma reclamației primite de la clientul nostru, am inlocuit produsul si am efectuat verificari interne ale proceselor de expediere, care au confirmat faptul ca la momentul plecarii din depozitul nostru, coletul continea produsul si fusese ambalat in conditii corespunzatoare. Le recomandam tututor clientilor sa foloseasca serviciul de "Deschiderea coletului la livrare" pentru ca ne dorim ca toti sa beneficieze de cea mai buna experienta de cumparaturi online", a declarat Andreea Nuca, Customer Care Manager eMAG.

Sursa foto: Redesteptarea.ro

Citeste și...
Parteneri
VIDEO PROTVPLUS.RO