A cumparat un smartphone de 1.200 de lei si a primit in schimb o piatra. Surpriza neplacuta pe care a avut-o un timisorean

COlet

Ionut Mihoc, un tanar din Timisoara, a avut parte de o surpriza extrem de neplacuta, dupa ce a comandat un smartphone in valoare de 1.200 de lei, primind in colect o piatra.

"In ziua in care trebuia sa se faca livrarea eu am fost plecat si i-am spus curierului sa lase coletul la sediul Cargus pentru ca o sa trec eu sa il iau. M-am intors tarziu in oras si nu am mai apucat sa merg sa ridic coletul, iar a doua zi trebuia sa primim colet prin Cargus de la alti furnizori.

A fost un coleg sa ridice toate coletele si m-a sunat colegul sa imi spuna ca e cam scumpa piatra pe care am cumparat-o. Initial am crezut ca glumeste, dar apoi mi-am dat seama ca nu glumeste si in colet e un bolovan", a povestit tanarul, potrivit Redesteptarea.

Ionut a sesizat compania de la care a facut comanda, eMag, dar si pe cea de curierat, Cargus, vis-a-vis de continutul coletului sau.

Dupa mai multe verificari, reprezentantii eMag au stabilit ca telefonul se afla in cutie, in momentul predarii catre firma de curierat. Cargus si-a asumat "eroarea", fara a oferi insa alte informatii suplimentare.

Citește și
pizza hut
Poveste emotionanta in SUA. Motivul din cauza caruia si-a rascumparat "teapa" data la un restaurant, in urma cu 13 ani
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei

"Cand m-a sunat, soferul de la Cargus mi-a spus ca a lasat telefonul la firma (n.r. sediul firmei de curierat), dar niciunde nu era specificat ce contine coletul. In plus, soferul nu mai raspunde deloc la telefon. Mai aveam colete de primit, le-a dat altui coleg. Parerea mea e ca a fost soferul de la Cargus. Se vede ca respectivul colet e lipit cu super-glue", a mai declarat Ionut.

Printr-o informare transmisa de directorul de marketing al Cargus International, Andreea Marin, firma de curierat isi asuma situatia, fara a oferi alte detalii cu privire la modul in care s-a produs incidentul. "Dorim sa va transmitem ca ne asumam situatia creata si ne cerem scuze fata de client. In acest moment derulam o investigatie interna si vom lua toate masurile administrative si legale care se impun, astfel incat asemenea situatii sa nu se mai repete in viitor", au comunicat reprezentanții Cargus.

In urma articolului publicat de Redeșteptarea, reprezentanții eMAG au transmis o informare in care arata ca firma a livrat produsul solicitat.

"In urma reclamației primite de la clientul nostru, am inlocuit produsul si am efectuat verificari interne ale proceselor de expediere, care au confirmat faptul ca la momentul plecarii din depozitul nostru, coletul continea produsul si fusese ambalat in conditii corespunzatoare. Le recomandam tututor clientilor sa foloseasca serviciul de "Deschiderea coletului la livrare" pentru ca ne dorim ca toti sa beneficieze de cea mai buna experienta de cumparaturi online", a declarat Andreea Nuca, Customer Care Manager eMAG.

Sursa foto: Redesteptarea.ro

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
Citește și...
CAMERA ASCUNSA. Motivul pentru care hotii fura oglinzi retrovizoare la comanda. De ce sunt atat de cautate pe piata neagra
CAMERA ASCUNSA. Motivul pentru care hotii fura oglinzi retrovizoare la comanda. De ce sunt atat de cautate pe piata neagra

Cine are masina, plateste din plin. Potrivit specialistilor din domeniul auto, furturile de oglinzi s-au triplat in ultimii trei ani. Hotii le fura la comanda si nu este de mirare, de vreme ce marfa lor este si de zece ori mai ieftina decat in magazine.

Poveste emotionanta in SUA. Motivul din cauza caruia si-a rascumparat
Poveste emotionanta in SUA. Motivul din cauza caruia si-a rascumparat "teapa" data la un restaurant, in urma cu 13 ani

Proprietarul unei pizzerii din Statele Unite a postat pe internet o poza cu mesajul emotionant pe care l-a primit de la un client, care, in 2002, "l-a tepuit".

Ce pacaleli pot ascunde produsele comandate online. Un site a vandut produse in valoare de 1 milion de euro cu garantii false
Ce pacaleli pot ascunde produsele comandate online. Un site a vandut produse in valoare de 1 milion de euro cu garantii false

Aveti mare grija de unde cumparati cadourile de Craciun. In spatele unor produse cu preturi mai mici, care va pot face cu ochiul, s-ar putea ascunde o pacaleala.

Recomandări
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână

Unul din cele mai bune licee din București, Colegiul Național Gheorghe Lazăr, a simțit că trebuie să se reinventeze. În urmă cu patru ani directoarea a gândit un proiect pilot îndrăzneț, mai apropiat de cerințele actuale ale învățământului.  

TAROM și-a
TAROM și-a "pensionat" o parte din flotă. Soartă grea pentru unele avioane Airbus A318

Avioane Airbus care au aparținut flotei TAROM au ajuns la fier vechi. Două dintre acestea au fost dezasamblate de noul proprietar direct la Otopeni.

ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”
ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”

Scene de infarct joi dimineță pe autostrada A3, între București și Ploiești. 12 mașini s-au izbit că niște popice într-un carambol care a forțat autoritățile să activeze planul roșu de intervenție.