„Barbie” a ajuns și în cinematografele din România. Cine joacă rolul legendarei păpuși blonde
„Barbie”, mult așteptatul film despre legendara păpușă blondă, ajunge, vineri, în cinematografele de la noi.
Pelicula ne-o arată pe Barbie traversând o criză existențială, ce distruge lumea perfectă în care trăia. Compania Mattel, care comercializează jucăria, speră că valul uriaș de interes pentru film va mări și vânzările, decimate de inflație.
Și alte companii se întrec să ofere produse de îmbrăcăminte și încălțăminte roz bombon cu gândul să-i aducă în magazine pe adulții, care își amintesc cu nostalgie de perioada copilăriei.
Alegeri 2024
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
22:40
Ce a răspuns Nicolae Ciucă la întrebarea dacă a scris versurile manelei ce i-a fost dedicată de Dani Mocanu
22:10
„Cine poate să-l oprească pe Simion”. CTP: „În acest tur 1, fiecare candidat va fi pe barba lui, mai puțin dna Lasconi”
Actrița Margot Robbie o interpretează pe Barbie într-un moment de cumpănă. În timpul unei petreceri, alături de prietene, ea are un gând ciudat. Din acest punct, lucrurile încep să o ia razna.
Margot Robbie, actriță: „Cu acest rol ating cam toate notele pe care orice actor și-ar dori să le atingă. Ajungi foarte, foarte sus, dar și foarte, foarte jos. E o comedie care are și multe momente profunde”.
Lui Ryan Gosling, tatăl a două fetițe aflate la vârsta jocului, rolul lui Ken i s-a potrivit mănușă.
Ryan Gosling: „Toate au ajuns în casa mea în același timp, scenariul și păpușile”.
Greta Gerwing, regizoarea peliculei, spune că filmul are un mesaj pentru toată lumea.
Greta Gerwig, regizoare: „Am vrut să fac un film care să transmită: 'Meriți să fii iubit așa cum ești'”.
Pelicula a fost promovată intens toată vara, generând un interes uriaș și așteptări pe măsură privind încasările pe bilete. Compania Mattel speră că popularitatea filmului va ajuta și vânzările de jucării, care au scăzut cu 20 de procente în prima parte a anului.
Marii retaileri americani, care și-au văzut vânzările afectate de inflație, speră să dea și ei lovitura cu produse inspirate din universul păpușilor. Peste o sută de companii au semnat contracte pentru a scoate pe piață îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pe care Barbie le-ar purta.