Petronela si Loredana, transformari la "Frumusete pe muchie de cutit"
Telespectatorii Pro Tv au urmarit marti seara povestea emotionanta a doua femei, Petronela si Loredana, pentru care viata insemnase pana la intalnirea cu aceasta emisiune un sir interminabil de suferinte si complexe.
Toate necazurile au luat sfarsit odata cu transformarea spectaculoasa de care au beneficiat cele doua. Cei mai multi romani au urmarit cu sufletul la gura etapele prin care Petronela si Loredana au trecut pentru a corecta defectele fizice care le rapisera increderea in sine.
Petronela si Loredana si-au vazut visul cu ochii: au primit sansa de a participa la ”Frumusete pe muchie de cutit”, au mers cu mult curaj la interventiile chirurgicale care aveau sa le schimbe viata, s-au lasat cu incredere pe mana stilistilor emisiunii si, la final, s-au privit in oglinda cu uimire si fericire nemarginita. Cele doua femei au marturisit ca se simt in sfarsit frumoase si ca pentru ele incepe o noua viata.
Alegeri 2024
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
Emisiunea poate fi urmarita integral online!
”Frumusete pe muchie de cutit” a fost din nou lider de audienta. Marti seara, aproape doua milioane de telespectatori la nivelul intregii tari au urmarit emisiunea prezentata de Victor Slav in minutul de aur, 21.51, atunci cand Pro Tv inregistra pe publicul comercial un varf de audienta de 10,4 puncte de rating si 25,7 % cota de piata.
Emisiunea a fost lider absolut de audienta in intervalul orar 20.40-22.14, atat pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, cat si pe publicul din mediul urban.
Astfel, Pro Tv a condus detasat topul audientelor cu o medie pe publicul comercial de 6,3 puncte de rating si 16,1% cota de piata, in timp ce Antena 1 aduna abia 3,3 puncte de rating si 8,4 procente din cota de piata. Pro Tv a fost lider de audienta si la nivelul publicului din mediul urban cu o medie de 5,8 puncte de rating si 12,3% cota de piata, fata de Antena 1 care s-a clasat a treia, dupa TVR 1, cu o medie de 3,3 puncte de rating si 7,1% cota de piata.