Van Damme a filmat-o in 15 minute. Cum a realizat Volvo reclama vazuta de 18 milioane de oameni
Este sau nu reala cascadoria lui Jean-Claude Van Damme in ultima reclama pentru Volvo, care a cucerit internetul la finalul acestei saptamani?
Asta s-au intrebat atat fani ai actorului cat si pasionatii celebrei marci de masini.
Actorul, in varsta de 53 de ani, a devenit o senzatie pe retelele de socializare dupa ce a aparut in reclama facand spagatul intre doua TIR-uri care dau cu spatele.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Clipul s-a viralizat imediat asa ca cei de la Volvo s-au vazut nevoiti sa explice faptul ca ce a facut Van Damme e cat se poate de real, relateaza The Wall Street Journal.
"Cascadoria este reala si a fost realizata din prima incercare la filmari. Este riscanta, insa am fost in control pe toata durata ei. Actorul nu a fost pus in pericol in niciun moment" a povestit Anders Vilhelmsson, PR manager, Volvo.
Cum a fost realizata reclama? Starul de arte martiale a fost sustinut cu ajutorul unor sfori de siguranta care nu sunt vizibile in film. Fiecare picior al sau a fost amplasat pe o mica platforma construita in spatele oglinzilor retrovizoare ale masinilor.
"Picioarele nu au fost legate, insa corpul sau a fost sustinut de sfori de siguranta, pentru a nu cadea si a-si pierde viata. Nu am vrut sa fim responsabili de moartea celui denumit Muschii din Bruxelles" a explicat Anders Vilhelmsson.
Reclama denumita "Epic Split" promoveaza Volvo Dynamic Steering, un sistem inovator dezvoltat de producatorul de automobile si autocamioane si a strans din momentul lansarii pe Youtube, din urma cu 4 zile, aproape 18 milioane de vizualizari.
Reclama a fost filmata de Nilsson pe o pista izolata, situata in afara Madridului. Actorul a exersat cascadoria alaturi de echipa de filmari timp de 3 zile, insa filmarea propriu-zisa a cascadoriei a durat 15 minute.
De ce l-a ales Volvo pe Jean-Claude Van Damme? "Stiam ca testul suprem ar fi ca o persoana sa stea in spagat in timp ce camioanele merg cu spatele. Singurul care putea sa faca asta e Van Damme" a povestit Vilhelmsson.
Sursa: Wall Street Jurnal
Etichete: Volvo, reclame, Jean Claude Van Damme,
Dată publicare:
17-11-2013 17:06