Tentatie, nu gluma! Panouri publicitare cu miros de barbeque in supermarket
Imaginea face cat o mie de cuvinte, dar daca ii adaugam si miros e si mai graitoare. In cateva supermarketuri americane se gasesesc de-acum, in dreptul raionului de carne, panouri publicitare care imprastie un miros imbietor de friptura.
O bucata suculenta de carne la gratar, infipta intr-o furculita, gata sa ia drumul spre gura. Noutatea este ca de jur-imprejurul imaginii, afisata intr-un supermarket american, miroase a gratar.
Toti cei care trec pe acolo se intreaba de unde vine mirosul, uitandu-se mirati in jur. Insa putini ar ghici sursa adevarata.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Dispozitivul nu este foarte diferit de un odorizant de camera cu rezerva. Doar mirosurile sunt diferite: lemn ars, carne afumata si piper negru. Un ventilator le imprastie pe o distanta de pana la 45 de metri.
Panoul este printre primele de acest gen din lume. Pentru mai multa eficienta, mirosul va fi intensificat in timpul orelor de varf, dimineata si dupa-amiaza.