Facebook a adaugat o functie prin care utilizatorii vor putea dezvalui pe Messenger locul in care se afla
Facebook a adaugat o functie la aplicatia Messenger, care permite utilizatorilor sa dezvaluie locul in care se afla pentru a putea fi urmariti de prieteni in timp ce se deplaseaza.
Noul instrument intra in competitie cu o actualizare similara oferita de Google Maps.
Compania a observat ca una dintre cele mai utilizate expresii pe Messenger, in conversatiile utilizatorilor cu prietenii si familia este ”Cat de departe esti?” sau alte variante ale aceleiasi intrebari, potrivit unei declaratii facute in cadrul unui interviu de Stan Chudnovsky, director de produs pentru Messenger.
”Se pare ca acesta este lucrul care ii intereseaza cel mai mult pe utilizatori”, a spus el.
Dezvaluirea locului in care se afla un utilizator este optionala, dar poate fi si live, astfel incat imediat ce incepe o conversatie cu un prieten, acesta sa ii poata urmari traseul timp de pana la 60 de minute.
Facebook a testat noua modificare in Mexic, iar functia a fost finalizata in luna octombrie, dar compania a continuat sa lucreze la ea inca cinci luni pentru a reduce impactul pe care il are asupra duratei bateriei dispozitivelor mobile.
Compania Facebook considera ca noua functie va fi utilizata de utilizatori pentru a se coordona cu prietenii, dar si in scopuri de siguranta, potrivit lui Stan Chudnovsky, care a precizat ca actualizarea este disponibila la nivel global.
Google Maps a transmis, in urma cu o saptamana, ca va adauga o functie live similara, intr-o incercare de a creste interesul pentru produs, devenit de o importanta strategica din ce in ce mai ridicata pentru companie.
Prin faptul ca anunturile au fost facute la o diferenta de timp foarte mica intre ele, Facebook intelege ca ambele companii lucreaza la ”lucrurile necesare”, potrivit lui Stan Chudnovsky.
Aplicatia Messages disponibila pe iPhone are, de asemenea, o astfel de functie.
Messenger a facut parte din aplicatia Facebook pentru smartphone, dar compania l-a separat intr-o alta aplicatie, in 2014.
Din acel moment, compania a continuat sa investeasca in schimbari frecvente pentru a construi un serviciu distinct fata de platforma de socializare.