Cum filtreaza Facebook informatiile care ne apar in News Feed
Sectiunea de noutati News Feed a retelei de socializare Facebook este o sursa continua de informatii, unele care ii intereseaza direct pe utilizatori, insa de multe ori de mesaje si postari care nu reprezinta niciun interes pentru acestia.
Sectiunea de noutati News Feed a retelei de socializare Facebook este o sursa continua de informatii, unele care ii intereseaza direct pe utilizatori, insa de multe ori de mesaje si postari care nu reprezinta niciun interes pentru acestia.
Prin sectiunea de noutati a unui utilizator trec zilnic in jur de 1.500 de postari, insa doar 20% dintre acestea raman in urma unui proces de filtrare, potrivit unui inginer software al Facebook.
Specialistii Facebook, citati de Mashable.com au explicat in cadrul unui eveniment de la sediul din California, Menlo Park, algoritmul prin care doar anumite postari apar in News Feed-ul fiecarui utilizator.
Procesul selectionarii urmeaza un algoritm potrivit caruia fiecare postare primeste un anumit punctaj, in functie de care este plasata pe o anumita pozitie in News Feed.
Mai multe despre acest subiect pe Ziarul Financiar.