Netflix va descărca automat filme şi seriale pe dispozitivele mobile
O nouă facilitate Netflix va trece pe pilot automat download-ul conţinutului pentru vizualizare offline, în funcţie de ceea ce serviciul de streaming crede că i-ar plăcea utilizatorului, scrie News.ro.
Netflix a anunţat “Downloads for You”, o nouă facilitate a aplicaţiei sale de Android, care va fi responsabilă de descărcarea automată a conţinutului. Mai târziu în cursul acestui an, aceeaşi facilitate va fi lansată şi pe iOS.
Activarea acestei funcţii va face ca Netflix să descarce singur filme şi seriale despre care crede că sunt pe placul utilizatorului. Algoritmul serviciului va face alegerea pe baza istoricului de vizionare al profilului folosit.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Utilizatorul va putea specifica limita spaţiului pe care Netflix o va avea la dispoziţie pentru această facilitate. Există trei opţiuni în acest sens: 1GB, 3GB şi 5GB. Download-ul se va face doar când device-ul mobil este conectat la o reţea wireless.
“Downloads for You” va funcţiona independent pentru fiecare profil în parte, astfel că fiecare profil va avea propria listă de download-uri şi va putea specifica propria limită de spaţiu.
Deşi Netflix spune că noua opţiune este valabilă pentru tot conţinutul din cadrul platformei, în funcţie de condiţiile particulare de licenţiere, ar putea exista cazuri în care anumite titluri vor fi ocolite de algoritm.
Cu noua facilitate, Netflix ţinteşte pieţe emergente, acolo unde Android este foarte răspândit, iar planurile mobile sau disponibilitatea reţelelor sunt problematice. Cu filmele şi seriale descărcate automat în prealabil, utilizatorul are ce să vizioneze şi când nu dispune de o conexiune la internet, iar Netflix îşi creşte, în acelaşi timp, engagement-ul.