(P) Magazinele LaDoiPași, aproape de comunitățile locale

seo

Cu toții am intrat măcar o dată într-un magazin LaDoiPași și am fost surprinși de atmosfera de familie pe care o degajă.

Sunt magazinele de la colțul blocului, din oraș sau magazine rurale, la care ajungi în 5 minute, fără niciun efort și în care intri des, de 4-5 ori pe săptămână, astfel încât nu este nimic extraordinar să vezi cum oamenii schimbă între ei rețete de mâncare, vorbesc despre copii, vacanțe sau problemele inerente ale vieții.

Cu o amprentă mare la nivel de țară și cu o reprezentativitate de aproximativ 70% în mediul rural, LaDoiPași înseamnă, pentru multe comunități, o ancoră de modernitate. Iar partea cea mai frumoasă este că cei care deschid magazinele LaDoiPași sunt chiar oamenii din comunitate, oameni simpli dar cu visuri mari, care au înscris în ADN-ul lor antreprenoriatul. Datorită ambiției și motivației lor de a crea ceva nou, reușesc să ofere altor oameni, noi standarde și experiențe de retail.

Pentru că și-au dorit un magazin prietenos pentru consumator, intuitiv și atrăgător, acești antreprenori au ales franciza LaDoiPași, care le oferă totodată un concept organizat de comerț, un magazin modern, dar într-un context tradițional, în care ei își păstrează pe deplin independența. LaDoiPași rămâne magazinul omului din comunitate, doar că acesta emană o altă energie și transmite un mesaj de modernitate prin spațiul aerisit, cu produse bine prezentate, cu semnalizare mai bună a produselor la raft și un bun sistem de management și de marketing.

Peste 2400 de magazine care au trecut testul timpului și care dovedesc că rețetua LaDoiPași este una durabilă și de succes

60 de noi magazine LaDoiPași au fost deschise într-o singură zi, pe 28 iunie, ceea ce demonstrează încă o dată puterea de atracție a brandului. Nu doar că LaDoiPași este un brand 100% românesc, modelat de antreprenori români, ci este un brand al comunității, care aduce oamenii împreună și le dă un sentiment de deschidere, de apartenență, de bine. Sub umbrela LaDoiPași, oamenii își dau întâlnire pentru a fi mai mult decât simpli cumpărători. LaDoiPași devine zilnic inima comunității și locul unde oamenii merg pentru că acolo găsesc o ocazie de a relaționa, de a împărtăși, de a dialoga.

Citește și
Detalii terifiante. Soția unui preot din Vaslui a făcut autostopul, iar a doua zi Maricela a fost găsită moartă

Prin alăturarea simultană a celor 60 de noi magazine, cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România depășește 2400 de magazine, performanță care confirmă atât interesul antreprenorilor pentru acest format de retail, cât și preocuparea METRO de a crea un parteneriat solid cu aceștia.

“28 iunie a fost o zi de neuitat pentru METRO. O reușită care confirmă încrederea partenerilor în succesul rețelei LaDoiPași: 60 de magazine deschise într-o singură zi, un efort remarcabil care demonstrează puterea unui parteneriat pe termen lung. Colegii din teren, împreună cu antreprenorii au făcut front comun pentru a modela un context nou pentru comerțul tradițional, cu focus pe exigențele comunității.”, a povestit Rodica Rapcea, People&Culture Director, despre premiera din istoria francizei.

Magazinele inaugurate au suprafețe medii cuprinse între 60 și 200 mp și propun un mix de produse alimentare și non-alimentare care variază în funcție de profilul local, selecția fiind realizată pe baza unei analize minuțioase a obiceiurilor de consum specifice comunităților cărora li se adresează. În medie sunt între 3.500 – 7.000 de produse expuse la raft, cu prețuri accesibile, de la produse de bază, la legume și fructe, carne proaspătă, lactate, mezeluri, o gamă largă de produse marcă proprie (ARO, Fine Life), dar și produse locale și regionale.

Cum funcționează parteneriatul

Încă din prima zi a parteneriatului sub umbrela francizei LaDoiPași, antreprenorul beneficiază de consultanță și transfer de know-how, astfel încât business-ul să crească de la an la an.

De la designul modern al magazinului, echipamentele necesare, sortimentația potrivită pentru zona în care se află magazinul și până la organizarea de promoții sau implementarea unor soluții digitale, toate acestea sunt beneficii de care antreprenorii se bucură pe tot parcursul parteneriatului.

În funcție de amplasarea și potențialul magazinului, METRO oferă un pachet de investiție personalizat, în care intră elementele de branding, sistemul EPOS de management și suport financiar pentru amenajarea magazinului. În schimb, viitorul partener are nevoie de o locație cu potențial și de multă pasiune și ambiție pentru a transforma afacerea într-un succes.

Digitalizarea este o direcție importantă pe care brandul LaDoiPași o oferă partenerilor, iar ea funcționează pe mai multe niveluri. În primul rând, antreprenorii care dețin magazinele LaDoiPași au la dispoziție o soluție automatizată de gestiune. Aceasta permite, printre altele, importarea directă a facturilor în contabilitate, adăugarea de produse în portofoliu direct din catalogul online și un control mai bun al stocurilor.

În al doilea rând, aprovizionarea este mult mai eficientă datorită platformei MShop, prin care plasarea comenzilor se face rapid, iar produsele sunt livrate direct în magazin.

Nu în ultimul rând, aplicația mobilă LaDoiPași este aliat la cumpărături pentru clienții LaDoiPași. Aceasta le furnizează informații despre produse, campanii promoționale și acces la oferte exclusive în secțiunea “Cupoane”.

Specifică francizei LaDoiPași este partea comercială, care include soluții pentru asigurarea competitivității magazinelor, cum sunt ofertele exclusive care se reflectă în prețuri mai bune pentru consumatorul final, generând o frecvență mai mare a achizițiilor și fidelizarea consumatorilor.

Franciza include programe de training pentru angajații antreprenorilor, astfel încât echipa să înțeleagă businessul și publicul, să aibă o interacțiune optimă cu acesta și, în general, să aibă o activitate eficientă.

LaDoiPași reprezintă viitorul retailului de proximitate pentru că este un brand dezvoltat din pasiunea unor antreprenori, care pun suflet și depun mult efort pentru a îndeplini dorințele și nevoile comunităților unde operează. 

Articol recomandat de sport.ro
Presa din Kosovo l-a descris în două cuvinte pe Mircea Lucescu, după meciul de la Priștina
Presa din Kosovo l-a descris în două cuvinte pe Mircea Lucescu, după meciul de la Priștina

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Kapital Minds aduce în România 
un model de consultanță antreprenorială centrată pe valoare
(P) Kapital Minds aduce în România un model de consultanță antreprenorială centrată pe valoare

Kapital Minds, noua companie de consultanță antreprenorială, lansată pe 5 septembrie, aduce o expertiză unică pe piață, fiind singura firmă care beneficiază de experiența unui consultant certificat CEPA (Certified Exit Planning Advisor) din România.

(P) Borsec, votat pentru a zecea oară Cel mai puternic brand românesc
(P) Borsec, votat pentru a zecea oară Cel mai puternic brand românesc

Borsec este liderul brandurilor româneşti, fiind un brand foarte iubit și apreciat de români  

(P) HILS Development investește 3 milioane de euro în prima certificare Green Homes 
(P) HILS Development investește 3 milioane de euro în prima certificare Green Homes 

HILS Sunrise, complex rezidențial aflat în Bd Theodor Pallady 57A, este primul complex din estul Capitalei care a obținut pre-certificarea Green Homes 

Recomandări
Incendiile de vegetație provoacă dezastru în întreaga țară. Salvatorii au ajuns să lupte și cu inconștiența oamenilor
Incendiile de vegetație provoacă dezastru în întreaga țară. Salvatorii au ajuns să lupte și cu inconștiența oamenilor

Este în continuare prăpăd în multe județe din țară din cauza incendiilor de vegetație.

Filmul românesc „Anul Nou care n-a fost” a câștigat Premiul FIPRESCI la Festivalul Internațional de la Veneția
Filmul românesc „Anul Nou care n-a fost” a câștigat Premiul FIPRESCI la Festivalul Internațional de la Veneția

Vin vești minunate de la Festivalul de Film de la Veneția! „Anul Nou care n-a fost”, regizat și scris de Bogdan Mureșanu, a câștigat Premiul FIPRESCI, oferit de juriul Federației Internaționale a Criticilor de Film.  

Proteste uriașe în Franța faţă de numirea lui Michel Barnier în funcţia de premier. Macron, acuzat că „a furat” alegerile
Proteste uriașe în Franța faţă de numirea lui Michel Barnier în funcţia de premier. Macron, acuzat că „a furat” alegerile

Zeci de mii de persoane au ieşit sâmbătă în stradă în Franţa pentru a protesta faţă de numirea lui Michel Barnier în funcţia de premier, stânga acuzându-l pe Emmanuel Macron că „a furat alegerile” prin numirea unui politician de centru-dreapta.